פרסום באינטרנט


פרסום באינטרנט - שיווק באינטרנטפרסום באינטרנט הוא אחד מאמצעי השיווק התופסים תאוצה בעולם המדיה. מכל אמצעי הפרסום הקיימים כיום (טלוויזיה, עתונות, שלטי חוצות וכד') הפרסום באינטרנט נחשב לכלי הפרסום המדיד ביותר. כלומר, ניתן לחשב באמצעותו את ה- ROI (עלות מול תועלת) לפרסום באופן המדויק ביותר.

במיוחד בזמנים של מיתון כאשר יש צורך בצמצום עלויות הפרסום, הפרסום באינטרנט הוא הדבר הנכון ביותר לעסק או לארגון שלכם. על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר בפרסום באינטרנט יש להכיר היטב את הלקוח ואת המוצר או השירות המוצעים ולתכנן אסטרטגיה נכונה לפרסום באינטרנט.

 

אפשרויות הפרסום באינטרנט:

רשת האינטרנט היא כבר חלק בלתי נפרד מחיינו ומעולם הצרכנות. אנו מבצעים פעולות חיפוש מידע, מבצעים סקרי צרכנות ומבצעים פעולות שגרתיות (קריאת עיתוני חדשות, שליחת מיילים, שימוש ברשתות חברתיות ועוד) אגב צפייה בפרסומות ובתכנים פרסומיים. לפעמים, אנו אפילו לא מודעים לכך שקראנו חומר פרסומי.

קידום ממומן
(Sponsored ad):
שיטה לפרסום ממוקד מילות חיפוש. מנועי החיפוש מציעים מודעות פרסומיות לצד תוצאות החיפוש, לרוב עם הדגשה כי מדובר בחסות (sponsored). שיטה זו הינה מנגנון קידום אתרים ממומן המאפשר למפרסם לרכוש פרסום עבור מילת מפתח מסוימת במנועי חיפוש. 
הפרסום באמצעות קידום ממומן נעשה לרוב בשיטת PPC (תשלום לפי קליק). כך, המפרסם משלם עבור הקלקה על המודעה שלו בלבד, ובנוסף מקבל חשיפה גם ללא תשלום. כל בעל עסק או ארגון יכול להקים ולנהל קמפיין פרסומי בכוחות עצמו, אך מומלץ לפנות לחברה המתמחה בפרסום באינטרנט על מנת לחסוך בעלויות ולנהל קמפיין יעיל ומקצועי ברשת.


פרסום מבוסס תוכן
(Content-based advertising):
שיטה זו מבוססת על פרסום מודעות באתרים ובעמודים אשר התוכן המוצג בהם משיר ורלוונטי לתוכן הפרסומי. כלומר, המפרסם יחפש אתרים ו/או כתבות שהקוראים שלהם מתעניינים בתחום או במוצר שלו. שיטה דורשת זו חשיבה ותכנון עמוק יותר של קמפיין הפרסום אך מעניקה לרוב תוצאות איכותיות יותר. לדוגמא, בכתבה (באתר חדשות) על דגם רכב חדש שיצא לשוק יוצבו מודעות פרסום של חברות למכירת רכבים או חברות ליסינג. לעומת זאת, באתר המציע מסלולי טיול יוצבו מודעות פרסום לצימרים או אטרקציות באזור.

 

טכניקות לפרסום באינטרנט

מודעת
באנר (Banner)
מודעה או רצועת פרסומת המוצגת לרוחבו או לאורכו של דף האינטרנט. הבאנר הפך לחלק בלתי נפרד מאתרי תוכן פופולאריים. 
באנר פרסומי יכול להכיל תמונה סטטית, מסר טקסטואלי פרסומי מתחלף ואנימציה. לחיצה על הבאנר תוביל בדרך כלל לאתר המפרסם או לדף נחיתה , וכך תאפשר מעקב ובקרה על מספר הגולשים שלחצו על המודעה.

מודעת פופ אפ (Pop Up):  
הופעה של מודעת פרסום טרם הצגת התוכן לגולש (או במקביל לה). כלומר, גולש אשר יבקש לצפות בתוכן מסוים יתקל במודעה שתמשוך את תשומת ליבו או תחייב אותו לבצע פעולה אקטיבית על מנת להמשיך לצפות בתוכן המבוקש. כיום, בגרסאות עדכניות של דפדפנים ניתן לחסום מודעות כאלו ולכן ישנם מפרסמים שלא ממליצים על שיטה זו.

מודעה זעירה:
שימוש במודעות זעירות בשולי העמוד כדי למשוך תשומת ליבו של הגולש אך ב"צורה שקטה" וללא הפרעה אגרסיבית בגלישה.


קישור ממומן
:
מודעות שמציעים בדרך כלל מנועי החיפוש השונים, וכך בסמוך לתוכן המוצג לגולש יופיעו מודעות קישור רלוונטיות.


לחברת דיגידם ניסיון עשיר ורב בהקמת וניהול קמפיינים פרסומיים ברשת ובאתרים הגדולים ביותר (כגון: Ynet, Nrg, The Marker). נשמח לעזור לכם בתכנון אסטרטגיה לפרסום באינטרנט וניהול קמפיין פרסומי עבורכם.



קידום אתרים בגוגל
אתרים בפייסבוק
אפליקציות לסלולר


פנייתך התקבלה בהצלחה!
נציג מכירות של החברה יצור איתך קשר בהקדם האפשרי.

תודה והמשך יום נעים,
צוות Digidam.
×