Top

קידום אתרים בחו"ל

דיגידם / מאמרים  / קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"לכידוע, רשת האינטרנט הפכה את העולם הגדול לכפר גלובאלי.

כיום, כל עסק קטן יכול להציע את מרכולתו וכל ארגון את שירותיו לכל מקום על הגלובוס. בזכות האינטרנט אנו יכולים היום לחלוק מידע, לשתף פעולה, למכור ולצרוך באופן שווה ובשקיפות בכל מקום בעולם. עם זאת, זה לא פשוט למכור לחו"ל. הרשת מלאה במידע והתחרות אדירה. כמו כן, יש להבין את כללי המשחק הנהוגים בכל מדינה ואת אופן השיווק הנדרש בכל תרבות. תחילה, יש לוודא כי תרגום התכנים מעברית נעשה בצורה נכונה. כאשר מתרגמים תכנים לשפה אחרת יש לכתוב את התכנים מחדש לשפה הנדרשת ולא לבצע תרגום גרידא.

מנועי החיפוש בכל מדינה שונים וכוללים הגדרות שונות. בנוסף, ישנן מדינות כמו סין ורוסיה שם מנועי החיפוש ואתרי המכירות הגדולים אחרים לחלוטין ולא מוכרים לנו כאן בישראל. מנוע החיפוש Google.com לעומת Google.co.il מתוחכם ומתקדם הרבה יותר, התחרות אדירה ולמעשה רוב השחקנים בו מתחרים בשוק הבינ"ל הרחב. לכן, חברה או ארגון המבקשים לקדם עצמם בשוק הבינ"ל יפנו בדרך כלל לחברת קידום אתרים המתמחה בקידום אתרים בחו"ל.

חשוב לציין כי תרבות הצריכה בכל מדינה היא שונה לחלוטין. תהליך הרכישה הוא שונה ואופי הפנייה לצרכן אגרסיבי יותר בתרבויות מסוימות ואילו מזמין יותר בתרבויות אחרות. לכן, תהליך קידום אתרים בחו"ל צריך לכלול מיפוי של קהל היעד, תחילה באמצעות מחקר ביטויי מפתח. יש לבדוק אילו חיפושים פופולאריים יותר במדינות הרלוונטיות, ובאיזה אופן פונות החברות המקומיות לקהל היעד הזה. כיום ניתן להעריך מה מחפשים הגולשים במדינה מסויימת ואפילו מאיזו עיר. מחקר מקדים שכזה ומיפוי של קהל היעד יביאו לתוצאות אפקטיביות בקידום האתר בחו"ל, ויכולים לחסוך כסף ומשאבים רבים למפרסם.

לסיכום, ניתן לומר כי קידום אתרים בחו"ל הינו משימה מאתגרת, אך אפשרית בהחלט. השוק הבינ"ל הוא עצום וטומן בחובו אפשריות מכירה ושת"פ בלתי מוגבלות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support
לחץ לחיוג