קידום אורגני (SEO)


בימינו אתר אינטרנט הוא הכרחי עבור כל עסק אשר מבקש לבנות לעצמו תדמית מקצועית ולהגיע לקהל לקוחות רחב. ישנה חשיבות רבה לבנייה ולעיצוב האתר בצורה שתהיה נעימה וידידותית לגולש המגיע אליו. עם זאת, לא פחות חשוב מכך, יש לדאוג כי הגולשים ימצאו את האתר מלכתחילה. הדרך לעשות זאת היא קידום האתר במנועי החיפוש, ובראשם גוגל (Google). זאת, היות ורובם הגדול של הגולשים באינטרנט מחפשים מידע דרכם. השאיפה היא להביא לכך שאתר העסק יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות (1-5) במונחים הרלוונטיים. 

דוגמא לאתר מאונדקס במנוע החיפוש Google:
קידום אורגני SEO - דיגידם קידום אתרים

בניגוד לקידום ממומן (PPC), אשר הינו פרסום בתשלום, קידום אורגני (SEO) הוא קידום אשר נעשה על ידי אופטימיזציה של אתר העסק עבור מנועי החיפוש. ישנם גורמים רבים באתר כמו הקוד, התוכן והקישורים, אשר משפיעים על דירוג האתר במנועי החיפוש. התהליך של קידום אתרים אורגני מבוסס על מחקר מילים וביטויים שחשוב לעסק לקדם.

בכדי לקבל דירוג גבוה מגוגל, האתר צריך להיות בעל תוכן מקיף ואיכותי בנושא המבוקש על ידי הגולש, היות וגוגל מחפש את התוצאות המדויקות והאיכותיות ביותר. טעות נפוצה שעושים בעלי עסקים בעת קידום אתרים אורגני היא ניסיון "להערים" על מנועי החיפוש על ידי הטמעת ביטויי חיפוש בכמות גדולה וללא קשר לתוכן, כך שנוצר תוכן בלתי קריא לגולש, או הסתרתם מהגולש, לדוגמא על ידי צבע פונט זהה לרקע הדף. מנועי החיפוש יודעים כיום לזהות שיטות אלו, וכתוצאה מכך התהליך של קידום אורגני של האתר נפגע. במקרים מסוימים גוגל אף מעניש את בעלי האתרים על ידי סילוק האתר ממנוע החיפוש לחודשים ואף יותר.

כדי להימנע מתוצאות בלתי רצויות מסוג זה, כדאי להיעזר בשירותי חברות קידום אתרים. חברות אלו מספקות שירותי כתיבת תוכן לאתרים. כתיבה מקצועית זו מספקת תוכן איכותי לאתר אשר מעלה את דירוג האתר במנועי החיפוש וגורם לגולשים להישאר באתר, אספקט נוסף, אשר משפיע על הציון שהאתר מקבל ממנוע החיפוש.

בנוסף לכתיבת תוכן, חברת קידום אתרים תערוך את קוד האתר כך שיפעל בצורה אופטימאלית למען קידום אורגני של האתר בגוגל, ותיצור קישורים פנימיים איכותיים באתר, אשר יחזקו את ביטויי המפתח ויגרמו לגולש לבקר בדפים נוספים בו.

מעבר לפעולות בתוך האתר, קידום אורגני נערך גם על ידי הפצת מאמרים ומידע מקצועי על העסק ותחום פעילותו ברחבי רשת האינטרנט, והוספת קישורים המובילים אל האתר שלו. גם במקרה זה, כדאי להיעזר באנשי מקצוע מתחום קידום אתרים בכדי לוודא שהתוכן הוא איכותי ומקצועי, יוצר תדמית חיובית לעסק ויעיל לצורך תהליך הקידום. בחירת האתרים, הפורומים והפורטלים בהם מפורסם המידע והקישורים גם היא חשובה ויכולה לקדם את האתר בצורה משמעותית, או לחילופין לא להשפיע על דירוגו כלל בתהליך קידום אורגני.  

אם כן, ישנם משתנים רבים לפיהם גוגל קובע את דירוג האתר. האלגוריתם הבנוי ממשתנים אלו מתפתח כל הזמן; פרמטרים מסויימים מבוטלים עם הזמן, ופרמטרים חדשים נוספים. חברת דיגידם מתמחה בתחום קידום אתרים. בצוות החברה אנשי כתיבת תוכן מקצועיים ומנוסים, העוקבים אחר השינויים התמידיים בתחום קידום אתרים, ודואגים לקידום אתרי הלקוחות בהתאם. לחברה ניסיון רב ומעל 200 לקוחות מרוצים מתחומי עיסוק שונים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא תשלום לחצו – דיגידם קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל
אתרים בפייסבוק
אפליקציות לסלולר


פנייתך התקבלה בהצלחה!
נציג מכירות של החברה יצור איתך קשר בהקדם האפשרי.

תודה והמשך יום נעים,
צוות Digidam.
×