מרבית התנועה של לקוחות חדשים מגיעה באמצעות מנועי החיפוש, כאשר בישראל מנוע החיפוש המוביל הוא Google.
קידום אתרים אורגני (SEO) מטרתו להביא לכך שאתר העסק או הארגון יופיע בעמוד הראשון, בתוצאות החיפוש הראשונות: Top Three (מקומות 1-3) או Top Five (מקומות 1-5) בביטויים שהוגדרו, באופן יציב ולאורך זמן.
אסטרטגיית הקידום נקבעת בהתאם לפוטנציאל והתחרות ולאחר היכרות והבנה של המותג וקהלי היעד הרלוונטיים.
כאשר אתה מופיע גבוה בתוצאות החיפוש האורגניות אין תשלום עבור ההקלקות והחיסכון הוא אדיר!
כמו כן, הימצאות בעמוד הראשון בתוצאות הגבוהות חשובה ביותר לתדמית העסק / הארגון המעוניין להיראות כאוטוריטה ומוביל בתחומים בהם הוא מתחרה.
בניגוד לקידום בתשלום (PPC), המאפשר הופעה באזור המודעות מעל התוצאות האורגניות, קידום אורגני (SEO) נעשה על ידי אופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש. ישנם פרמטרים רבים אותם בודק האלגוריתם של גוגל למדידת דירוג האתר כמו איכות וסטנדרט הקוד, מהירות הטעינה של דפי האתר, מידת הרלוונטיות של התוכן והקישורים ועוד.
התהליך של קידום אתרים אורגני מתבסס על מחקר מילות מפתח וביטויי חיפוש בהם העסק מעוניין להתחרות ולקדם. בכדי לקבל דירוג גבוה מגוגל, האתר צריך להיות בעל תוכן מקיף ואיכותי בביטוי המבוקש על ידי הגולש, היות וגוגל מציג את התוצאות הרלוונטיות והאיכותיות ביותר.
כדי להימנע מתוצאות בלתי רצויות מסוג זה, כדאי להיעזר בשירותי חברה לקידום אתרים. חברות אלו מספקות, בין היתר, שירותי כתיבת תוכן לאתרים. כתיבה מקצועית זו מספקת תוכן איכותי לאתר אשר מעלה את דירוג האתר במנועי החיפוש וגורם לגולשים להישאר באתר, אספקט נוסף, אשר משפיע על הציון שהאתר מקבל ממנוע החיפוש.
בנוסף לכתיבת תוכן, חברת קידום אתרים תערוך את קוד האתר כך שיפעל בצורה אופטימלית למען קידום אורגני של האתר בגוגל, ותיצור קישורים פנימיים איכותיים באתר, אשר יחזקו את ביטויי המפתח ויגרמו לגולש לבקר בדפים נוספים בו.
יש להקפיד על אינדוקס כל דפי האתר בגוגל. למרות שגוגל הוא הקובע אילו אתרים ועמודים יאונדקסו, יש לנו יכולת להשפיע על תהליך זה בהתאמת סטנדרט הקוד לרישות של מנוע החיפוש. אתר מאונדקס מקל על הגולש בניווט לדף המבוקש מבלי לעבור קודם בדף הבית. ויותר חשוב, הוא תופס נוכחות גדולה ומרשימה יותר בתוצאות החיפוש האורגני מול התוצאות המתחרות.
חשוב להקפיד על כך שמהירות הטעינה של דפי האתר יעמדו בסטנדרטים שמציב Google בגלישה ממחשב שולחני וממכשיר סלולרי.
לחצו לבדיקת מהירות הטעינה של האתר
כמו כן חשוב לוודא שהאתר שלכם מותאם לגלישה ממכשיר סלולרי, כדי להבטיח דירוג גבוה בגוגל וחוויית משתמש טובה בגלישה מהסמארטפון.
לחצו לבדיקת התאמת האתר לסלולר
תוכן ממוקד: יש לדאוג כי התוכן באתר יהיה ממוקד לתחומי העיסוק של נותן השירותים.
תפריט ניווט יעיל וברור: יש להקפיד על שימוש בביטויי המפתח בתפריט הניווט ולוודא שהתפריט מייצג את התחומים בהם העסק מעוניין להתחרות.
שימוש במילות מפתח: יש להשתמש בחכמה ובמידה במילות המפתח בתוכן עצמו.
קישורים רלוונטיים: כדאי להשתמש בקישורים פנימיים וחיצוניים המכילים את הביטויים עליהם מתחרים. קישורים חיצוניים אמורים להוביל לדפי תוכן רלוונטיים מאתרים בעלי דירוג ואמינות גבוהים ככל הניתן.
מידע איכותי ומעניין: ככל שהמידע יהיה איכותי הגולשים "יצביעו ברגליים" ונתוני כמות הגולשים, משך וזמן הגלישה, אחוז הנטישה (Bounce Rate), מעבר בין הדפים באתר וכד' ישתפרו. שימוש במאמרים מקצועיים הכתובים היטב, תמונות וסרטונים, מסייע לכך בצורה דרמטית.