Top

קידום אתר המרכז לגיוס כספים

קצת על החברה: המרכז לגיוס כספים – המל"כ – הנו הגוף הגדול ביותר בארץ המסייע לעמותות וארגונים, ללא מטרות רווח, בפיתוח מערך גיוס משאבים באמצעות קרנות פילנתרופיות בחו"ל. המל"כ עוסק בייעוץ, ליווי, כתיבה והגשת בקשות לקבלת מענקים עבור עמותות ומלכ"רים בארץ ובחו"ל.

כתובת אתר: www.mgc.co.il

 

האתגרים:

כשהמל"כ הגיע אלינו, החשיפה וההיכרות עם הארגון ברשת הייתה דלה ביותר. אתר המל"כ היה מיושן ולא ידידותי למשתמש. המטרה היתה להביא למודעות רחבה בקרב מייסדי ומנהלי עמותות וקרנות בישראל.

היה ברור כי צריך להקים אתר חדש וידידותי, ולקדם אותו באפיקים שונים ברשת האינטרנט. בכדי למצב את המל"כ כחברה המובילה בתחום בארץ, הוחלט למלאו במאמרי תוכן איכותיים הנוגעים לתהליכי גיוס כספים ופיתוח משאבים לעמותות.

קידום אתר המרכז לגיוס כספים

מה עשינו:

עיצוב והקמת אתר אינטרנט:

בוצע אפיון יחד עם הלקוח לפריסה נכונה של כל השירותים והמידע של הארגון. הוקם טופס חכם להשארת פרטים המלווה את הגולש בכל דף באתר. פותחה מערכת מאמרים וכתבות והועלו תכנים רבים שעברו עריכה ואופטימיזציה. כמו כן, פותח דף בשפה האנגלית לשירות דוברי השפה.

הקמת וניהול קמפיין Google Ad:

בוצע מחקר מקיף לאיתור התחומים וביטויי החיפוש עליהם מתחרה המל"כ. הוקם קמפיין רחב המורכב מקבוצות שונות על מנת לבחון את אחוזי ההצלחה בכל תחום בנפרד. נוסחו מגוון מודעות שפורסמו ברשת החיפוש וברשת המדיה בהתאם להגדרות והפילוחים הדרושים.

קידום אורגני בגוגל:

במקביל לקמפיין הממומן התחלנו בתהליך של קידום אורגני לאתר. לאחר מחקר מקיף נבחרו הביטויים לקידום. כחלק מתהליך הקידום נכתבו מאמרי תוכן איכותיים והועלו לאתר (באישור הלקוח כמובן). המאמרים הופצו ברחבי הרשת ובאתרי מידע פופולאריים ומבוקשים.

קידום ממומן ב-Outbrain:

בשיתוף עם הלקוח נכתבו מאמרי איכות בתחום גיוס הכספים והתרומות. המאמרים קודמו באמצעות רשת אאוטבריין במגוון אתרים פופולאריים בישראל במטרה להביא לחשיפה רחבה של החברה בפני גולשים רלוונטיים לשירותיה.

360% עלייה בכמות הכניסות האורגניות!

מקום 1 בגוגל במונח 'גיוס כספים' וביטויים נוספים!

אלפי כניסות בחודש לאתר ממקורות מגוונים.

התוצאות:

  • קידום האתר, תוך חודשים ספורים, לתוצאות מובילות בדף התוצאות הראשון בגוגל במונחים תחרותיים דוגמת גיוס כספים, פיתוח משאבים ועוד. במהלך השנים שימרנו את המיקומים לצד קידום האתר במונחים נוספים.
  • כמות הכניסות האורגניות לאתר עלתה בכ-360%.
  • אלפי כניסות של גולשים לאתר בכל חודש הודות לפעילות באפיקי שיווק רבים.
  • מעל למאה פניות איכותיות בכל חודש דרך האתר.
קבל המלצה לשיפור התוצאות שלך באינטרנט
בניית אתר למרכז לגיוס כספים
קידום אורגני | קידום ממומן בגוגל - מל"כ
עיצוב אתר למרכז לגיוס כספים