Top

קידום אתר מלונות בית קטן


קצת על החברה: רשת מלונות בית קטן הינה רשת מלונות בוטיק בירושלים. המלונות נמצאים בשכונות חשובות בירושלים, בקעה, רחביה ובמושבה הגרמנית. ובסמוך לאתרי התיירות המבוקשים בעיר.

האתגרים:

די ברור שהביטויים מלון בירושלים | Jerusalem Hotel הם בעלי מספר חיפושים גדול ותחרות גבוהה. האתגר הבולט היה להציג את רשת מלונות בית קטן בראש העמוד הראשון בחיפושים בתחום התיירות בירושלים. אתגר משני היה להקדים את תוצאות החיפוש של Booking.com בכדי לחסוך את עמלת ההפניה.

כאשר אחוז משמעותי של הגולשים עבר לגלישה בנייד, נדרשנו להקים אתר חדשני המותאם לגלישה במכשירים ניידים. האתגר היה בשילוב 3 המלונות תחת אתר אחד, עם מטרה ברורה לאפשר ביצוע הזמנות אונליין באתר.

בניית אתר מלונות בית קטן

מה עשינו:

עיצוב והקמת אתר אינטרנט:

בכדי להקים אתר אינטרנט אחד שישלב את 3 המלונות של הרשת בוצע אפיון מפורט יחד עם הלקוח ומנהלי המלונות. האתר פותח כך שלכל מלון אתר משלו הכולל תפריטי ניווט, קטלוג חדרים, גלריית תמונות, טיפים והמלצות לאטרקציות באזור ומאמרי מידע. בנוסף, פותח ממשק ייחודי למנוע הזמנות של המלון לביצוע הזמנה ותשלום אונליין. האתר פותח בתבנית רספונסיבית והושם דגש על אופטימיזציה למנועי החיפוש.

כתובת אתר: www.jerusalem-hotel.co.il

קידום ממומן בגוגל:

תחום התיירות הוא תמיד תחרותי ביותר. לכן, ביצענו תחילה מחקר מעמיק כדי לאתר ביטויי נישה בהם נוכל להתחרות בעלות נמוכה יחסית ולהניב ללקוח פניות איכותיות.

 

עלייה בכמות הגולשים לאתר ממקור אורגני.

גולשים מבצעים הזמנות אונליין באמצעות האתר!

ביטויים רבים בעמוד הראשון בגוגל.

התוצאות:

  • האתר ממוצב בעמוד הראשון ב Google בביטויים רלוונטיים בתחום התיירות.
  • האתר מציג מידע רב ומסודר אודות שירותי המלון, סוגי החדרים והמלצות לאתרים תיירותיים פופולאריים הסמוכים למלון.
  • גולשים רבים מבצעים הזמנות און ליין למלונות באמצעות האתר.
קבל המלצה לשיפור התוצאות שלך באינטרנט
עיצוב ובניית אתר - בית קטן בבקעה
אתר אינטרנט מלונות בית קטן