Top

קידום אתר קבוצת מנוס

קצת על החברה: קבוצת מנוס הינה חברה יזמית מובילה את תחום הנדל"ן בישראל ומתמחה ב: תמ"א 38 – שדרוג וחיזוק בניינים. פינוי בינוי – ניהול תהליכי התחדשות עירונית. ניהול וארגון קבוצות רכישה. שיווק דירות וניהול פרויקטים בבנייה.

 

האתגרים:

אנו מלווים את קבוצת מנוס, Manos Group, ממש מההתחלה. כבר עם הקמת האתר הראשון היה ברור שקבוצת מנוס צריכה נוכחות מרשימה באינטרנט והעברת התחושה של גודל, עוצמה ויכולות בתחום הנדל"ן והיזמות.

לאחר ביסוסה של החברה בתחום החלו פרויקטים לצאת לדרך ונדרשו פעולות שיווק מתוחכמות וממוקדות לגיוס משתתפים בקבוצות הרכישה ורוכשי דירות פוטנציאליים בזמן קצר.

קבוצת מנוס - דיגידם קידום אתרים

מה עשינו:

עיצוב והקמת אתר אינטרנט:

כחלק מהעבודות שנעשו הוקם אתר אינטרנט חדשני ומרשים עבור הקבוצה. באתר הושם דגש על עיצוב מוקפד, תוכן איכותי ומעניין לגולשים וניווט ידידותי לגולש והמתעניין בקבוצה. באתר שולבו עשרות פרויקטים בסטטוסים שונים להמחיש את היקף הפעילות של החברה. הועלו דפי תוכן והסברים המפרטים על תחום התמ"א 38 וההתחדשות העירונית וכן אודות צוות ההנהלה, המבנה הארגוני. כאמור שולבו תמונות על מנת להמחיש את גודל הקבוצה ולהקרין אמינות ועוצמה.

האתר כמובן נבנה בעיצוב רספונסיבי חדשני המותאם לכל סוגי המכשירים הניידים.

כתובת אתר: www.manosgroup.co.il

קידום אורגני:

כחלק מהקמת האתר, אפיינו את תפריט הניווט ודפי תוכן רלוונטיים עבור כל תחום מעיסוקי החברה. בוצעה כתיבה שיווקית לדפי התוכן בשיתוף פעולה עם החברה ואנשי הקריאייטיב שלה. בתכנים שולבו ביטויי מפתח וקישורים לדפים פנימיים, וכן נעשו עריכות שונות לאופטימיזציית האתר למנועי החיפוש. כל התכנים תורגמו בצורה מקצועית ל- 2 השפות הנוספות באתר: אנגלית וצרפתית.

הקמת וניהול קמפיין Google Ad:

בכדי לאתר רוכשי דירות ומשקיעים פוטנציאליים בקבוצות הרכישה ביצענו מחקר מקדים למילות המפתח הרלוונטיות והוקם קמפיין גוגל ממוקד לביטויים אלו. ברשת החיפוש הוקמו קבוצות מודעות טקסט שונות בהתאם למונחי החיפוש שנבחרו, ועבור רשת המדיה עוצבו גם מודעות תמונה ואנימציה שהוצגו באתרים מובילים ברשת המדיה בהתאם לפילוחים השונים שהוגדרו. אלו הובילו לדף נחיתה שנבנה ועוצב במיוחד עבור הקמפיין במטרה למקסם את התוצאות.

עיצוב והקמת דף וניהול קמפיין פייסבוק:

עיצבנו והקמנו דף אוהדים בפייסבוק עבור החברה. הועלו פוסטים תקופתיים לפרסום הפרויקטים של הקבוצה ולחיזוק הקשר עם אוהדי הדף. עוצבו מודעות לפרסום קבוצות הרכישה בצור הדסה, אלומה הירוקה ופרויקטים נוספים.

דף הפייסבוק של החברה

עיצוב והקמת ערוץ YouTube:

עיצבנו והקמנו ערוץ ב YouTube כדי לרכז את סרטוני הוידאו של החברה. ערוץ ה-YouTube של החברה

גידול של 204% בכמות הכניסות האורגניות!

מספר ביטויים בעמוד הראשון בגוגל.

אלפי פניות ממוקדות בעקבות הקמפיינים!

התוצאות:

  • קידום האתר לתוצאות עליונות בעמוד הראשון בגוגל בביטויים כגון תמ"א 38 בירושלים, פינוי בינוי בירושלים ועוד, ולמיצובה כאחד החברות המובילות בתחום הנדל"ן בקרב רוכשי ובעלי דירות כמו גם אנשי מקצוע בתחום.
  • כמות הגולשים מתנועה אורגניות עלתה בכ-240%, ובכל יום מתקבלות פניות דרך הטפסים באתר.
  • אלפי פניות איכותיות נוספות הודות לקמפיינים סייעו לקידום פרויקטים של החברה.
קבל המלצה לשיפור התוצאות שלך באינטרנט
עיצוב ובניית אתר - קבוצת מנוס
קידום אורגני בגוגל - מנוס
אלומה הירוקה