Top
קידום ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות

שיווק ברשתות חברתיות (SMM) הינו חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק באינטרנט של כל מותג. כמובן שניתן להגדיר את נפח ואופן הפעילות שאנו מעוניינים להשקיע במדיה החברתית, אך לא ניתן להתעלם ממנה.

קהל היעד שלנו נמצא במדיה החברתית וצורך שם ידע, חוויות וקשרים חברתיים. פרסום ממוקד לקהל היעד במידה הנכונה יחזק את הקשר עם המותג באופן שאין לו תחליף.

דיגידם מתמחה בשיווק ופרסום ברשתות חברתיות, ביניהן: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, גוגל פלוס, YouTube, Linked In, Pinterest, Waze, בלוגים, פורומים שונים ועוד.

268

קמפיינים שנוהלו

130

אסטרטגיות שיווק

12475

עוקבים

1912

שיתופים ויראליים לפוסט אחד!

קידום ברשתות חברתיות

קצת על מדיה חברתית ושיווק ברשתות חברתיות

מדיה חברתית הוא שם כולל לכל האתרים ברשת האינטרנט המאפשרים לגולש להגיב, לשתף ואף לכתוב תכנים חדשים בעצמו. בדרך כלל, כשמדברים על מדיה חברתית, מתכוונים לרשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס, וכן לבלוגים, קהילות ופורומים שונים, אך כלולים בה גם אתרי שיתוף תכנים ומדיה, אתרי מאמרים ואתרי חדשות.

ברשתות החברתיות יש נוכחות עצומה של הגולשים, אשר מבלים בהן את הזמן הרב ביותר. לכן, על ידי שיווק ופרסום בהן, ניתן להשיג חשיפה גדולה ומהירה. בעבר ניתן היה לפרסם עסקים, מוצרים ושירותים ללא יכולת תגובה של הגולשים. כיום הגולשים יכולים להגיב על מסע פרסומי ברשת האינטרנט, לשתף חברים ועוד, כך שקמפיין פרסומי ברשתות החברתיות יביא לחשיפה רבה על ידי שיווק ויראלי. השתתפות הגולש והפידבקים שהוא נותן, מאפשרים לו להתחבר בצורה אישית יותר למסרים של מסע השיווק. מצד שני, יש לזכור כי הגולשים עלולים לכתוב גם תגובות שליליות. לכן, חשוב מאד שמסע פרסום במדיה חברתית ינוהל על ידי אנשי מקצוע אשר יוכלו לעקוב בצורה שוטפת על התנהלות הקמפיין ולטפל במקרים כאלו.

מעוניין להתחיל
פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק עובד!

המדיה החברתית מציעה כלים רבים חדשים עבור עסקים המבקשים לשווק את המוצרים או השירותים שלהם, בין אם מדובר בעסקים קטנים או עסקים גדולים. כדי להפיק מהם תוצאות מרביות, כדאי להיעזר בשירותים של חברה מקצועית מתחום שיווק במדיה חברתית.

חברה מקצועית המתמחה ביצירת תהליכי שיווק במדיה חברתית תבנה
אסטרטגיה שיווקית המותאמת לעסק / לארגון הספציפי ולמטרות שלו. פילוח קהל היעד, תכנון מראש של המיקומים ברשתות החברתיות בהם יתרכז מסע השיווק, בניית המסר השיווקי וכו', יבטיחו את הצלחת הקמפיין. קמפיין מוצלח של שיווק במדיה חברתית יביא לחשיפת המותג והרחבת הנוכחות ברשת. הוא יפעל ליצירת שיווק ויראלי (המקבילה של שיווק "מפה לאוזן"), על ידי עידוד אינטראקציה רבה מצד הגולשים, כך שהם יעזרו להפיץ אותו ברשת בצורה אשר תשרת את מטרות העסק או הארגון שמאחוריו. ניתוח התוצאות בזמן אמת יאפשר מדידת תוצאות הפעולות באפיקים השונים ועריכת שינויים בקמפיין במידת הצורך.

 
שיווק ברשתות חברתיות

מה שפוסט ויראלי אחד יכול לעשות...

אחד היתרונות האדירים שהביאו איתן הרשתות החברתיות הוא בשיתוף הויראלי. כאשר אומרים על מסר שהוא ויראלי הכוונה היא בכך שהוא יוביל לשיתופים רבים ללא השקעה ומימון כספי. כך ניתן להגיע למספרים בלתי נתפשים של חשיפה ללא תשלום לרשת.

המומחיות שלנו היא בחשיבה וייצור של פוסטים ומודעות ויראליים. המטרה היא לייצר מסר קליט ומסקרן באמצעות ניסוח הכותרת ונוסח המודעה ובנראות התמונה / התמונות או סרטון הוידאו שמוצג.

דיגידם, אני רוצה לפרסם ברשתות חברתיות!