Top

ניהול דף פייסבוק

ניהול דף פייסבוק

ניהול דף פייסבוקמטרת דף פייסבוק עיסקי היא להביא לחשיפת העסק בפייסבוק וברחבי רשת האינטרנט. הוא מאפשר שמירה על קשר עם לקוחות קיימים וכן הגדלת מעגל הלקוחות. לכן, דף פייסבוק עסקי יכול לשמש הן לפרסום העסק וחיזוק תדמיתו והן ככלי להגדלת המכירות של העסק.

למעשה, כל אדם בעל פרופיל אישי בפייסבוק יכול להקים גם דף פייסבוק עסקי (Facebook page). עם זאת, בכדי להגיע לתוצאות הרצויות, יש צורך בעיצוב נכון של הדף וניהול יעיל שלו באופן רציף. כדי לגרום לגולשים להצטרף לדף הפייסבוק העסקי כאוהדים (לחיצת like), יש צורך ליצור תוכן מעניין ולפרסם פוסטים מספר פעמים בשבוע לפחות אשר יעודדו אינטראקציה מצידם.

אמנם השגת אוהדים רבים היא אינדיקציה מסוימת לפופולריות של דף הפייסבוק העסקי, אך אין הדבר מסתכם בכך. דף פייסבוק עסקי צריך לקיים פעילות מתמדת. מערכת פייסבוק קובעת מהם התכנים אשר יוצגו לגולש מתוך כל התכנים הרבים שנוספים כל יום בדפים אותם הוא אוהד. אחד מהקריטריונים הם מידת האינטראקציה של הגולש עם הדף. במידה והגולש אינו צופה מתעניין לאורך זמן בתכנים שבדף, ייתכן ופוסטים חדשים בדף העסקי כלל לא יוצגו בפניו.

זאת ועוד, גולשים עשויים לאבד עניין במידה ולא יתווספו תכנים חדשים בדף או תכנים ללא עניין עבורם, והם יכולים להחליט להסיר עצמם מקבלת העדכונים (unlike). מאותה הסיבה, חשוב מאד להתייחס לתגובות הגולשים ולענות לשאלותיהם תוך זמן קצר יחסית. מענה מהיר לפניות הגולשים יציג אתכם כעסק אשר מתייחס בכבוד ללקוחותיו ובעל תודעת שירות גבוהה.

אם כן, אין זה מספיק לפתוח דף עסקי בפייסבוק. בכדי להשיג תוצאות משמעותיות, יש צורך בעבודה מתמשכת ארוכת טווח. לכן, עסקים רבים בוחרים להשתמש בשירותי ניהול דף פייסבוק מקצועיים. רוב בעלי העסקים מוצאים שאין ברשותם את הזמן ולעיתים אף את הידע הדרושים לניהול יעיל של דף הפייסבוק שלהם וניצולו לשיווק ופרסום העסק. שירותי ניהול דף פייסבוק מקצועיים מאפשרים לבעל העסק להתפנות לניהול העסק שלו ובמקביל למקסם את יעילות דף הפייסבוק העסקי שלו. מנהלי הדף ידאגו לעדכון שוטף שלו בצורה נכונה ואפקטיבית באמצעות הוספת תכנים בעלי ערך, טקסטים, קישורים, תמונות ווידאו. בנוסף, על מנהל הדף להיות בעל ידע וניסיון בכדי לבצע קידום עסקי בפייסבוק בצורה מקיפה אשר תביא לתוצאות הטובות ביותר.

חברת דיגידם מציעה שירות ניהול דף פייסבוק אשר כולל:

  • גיבוש קונספט מיתוגי ואסטרטגיה שיווקית.
  • פתיחת דף עסקי, עיצוב לוגו ותמונת קאבר והוספת פרטי העסק בשדות המידע וקישור לאתר האינטרנט שלו או עיצוב מחדש של דף קיים במידת הצורך.
  • זימון חברים וגולשים להצטרף כאוהדים.
  • יצירת פוסטים בדף הפייסבוק של העסק במטרה לעודד אינטראקציה עם הגולשים.
  • התייחסות לתגובות ומענה לשאלות גולשים בדף (בתיאום מול הלקוח).
  • טיפול בתגובות שליליות, סינון תגובות לא ראויות או פוגעניות, מחיקת פוסטים שהינם "ספאם" ועוד.
  • הפצת תוכן בדפי פייסבוק אחרים בכדי להביא לחשיפת העסק ולהגדיל תנועה לדף.
  • שימוש בכלים מתקדמים נוספים לקידום עסקי בפייסבוק.
  • ניתוח התנועה בדף ותגובות הגולשים בעזרת הכלים הסטטיסטיים של פייסבוק (Facebook Insights) בכדי לבחון את תוצאות הפעילות ולהביא לייעול ניהול הדף.

ניתן לשלב ניהול דף פייסבוק עם ניהול קמפיין פרסום בפייסבוק.