Top

בניית אתר למרפאת אלון ווליס

קצת על החברה: מרפאת Wallis בניהולו של אלון ווליס הנה מרפאה ותיקה ומתמחית בתחומי בפיזיותרפיה, ייעוץ והתאמה לסביבת עבודה ארגונומית, קרניוסקרל, יעוץ ורפואת אומנויות עבודת הבמה ועוד. את המרפאה ייסד ומנהל אלון ווליס, פיזיותרפיסט מוסמך.

כתובת אתר: www.wallis.co.il

 

האתגרים:

אלון הגיע אלינו עם אתר מיושן, לא עדכני וקשה לתפעול מצידו. למרות הוותק הרב, הניסיון וההיכרות של אלון בתחום, האתר לא העביר את המסרים ואת התדמית באופן הראוי ובכך אף פגע בתדמית של אלון וצוות המרפאה.
בנוסף, אלון רצה להרחיב תחום חדש של ייעוץ וטיפול בפיזיותרפיה וארגונומיה אונליין. עקב וירוס הקורונה רבים החלו לעבוד מהבית והאפשרויות לשיחות וידאו וייעוץ אונליין הפכו יותר ויותר פופולאריות ונוחות.

עיצוב ובניית אתר - אלון ווליס

מה עשינו:

עיצוב והקמת אתר אינטרנט:

מכיוון שהאתר המקורי היה מיושן ולא עדכני, ביצענו אפיון מפורט יחד עם אלון ווליס, הבננו את התחומים אותם הוא מעוניין להבליט ואת אלו שפחות. בחננו אתרים של קולגות בעולם ותכננו בקפידה את מבנה האתר, ההצעות השיווקיות, עמודי התוכן, את ה Flow של הגולש וההנעה לפעולה.

האתר עוצב בקפידה כך שמהרגע הראשון יחווה הגולש את חווית החדשנות והסיודיות שמציעה מרפאת Wallis. מהפריים הראשון האתר מציג את המקצועיות של צוות המרפאה יחד עם גישה אישית ואנושית. כמו כן, האתר מציע מגוון טיפים ומידע על יצירה של סביבת עבודה ארגונומית וכלים לישיבה נכונה ועבודה ממושכת מול המסך. האתר מציע לקהל הגולשים מבחנים לבחינה עצמית של סביבת העבודה ואופן העבודה מול המחשב ומציע דיל לקביעת פגישה מהירה וטיפול מרחוק. וכמובן המלצות אישיות של מטופלים ודוגמאות של חברות ששכרו את שירותיו של אלון ווליס.

מכיוון שאלון דובר אנגלית כשפת אם ורבים מלקוחותיו דוברים את השפה, דאגנו לאתר מראה בשפה האנגלית ולתרגום שיווקי אפקטיבי לקהל דוברי אנגלית.

קידום אורגני:

על מנת לשפר את הנוכחות של מרפאת ווליס ברשת המלצנו על בלוג מאמרים. בחננו את ביטויי החיפוש הפופולאריים באמצעות כלי ותוכנות מקצועיות שברשותנו, והוזנו לאתר עשרות מאמרים מקצועיים בתחומי הטיפול והייעוץ של מרפאת ווליס.

כבר כחודשיים לאחר עליית האתר החדש לאוויר ניתן לראות כי זמן השהייה הממוצע באתר גבוה וכי התכנים איכותיים ומעניינים את הגולשים.

אפיון מפורט ופנייה מדויקת לקהלי היעד

עיצוב והקמת אתר מותאם לצפייה בניידים

הלקוח מקבל פניות אסטרטגיות בתחומים שביקש

התוצאות:

  • זמן קצת לאחר עליית האתר החדש הלקוח עדכן שהוא מקבל הרבה יותר פניות בתחומים שבהם ביקש וכן פניות איכותיות מחברות היי טק ולקוחות אסטרטגיים.
  • עליה משמעותית בכמות הכניסות לאתר ונתונים איכותיים כמו זמן השהייה באתר וכמות הדפים בממוצע לגולש, המצביעים על גולשים רלוונטיים ועל תוכן איכותי באתר.
קבל המלצה לשיפור התוצאות שלך באינטרנט
עיצוב ובניית אתר - אלון ווליס