מה עשינו:
עיצוב והקמת אתר אינטרנט:
האתר תוכנן באופן שייצג את התדמית האהובה של הרשת המבוססת על האווירה והתמונות מ'התפוח הגדול' העיר – New York. בדף הבית ניסינו להמחיש את הטעם המגרה של פיצה חמה. אדי חום שנבנו בתוכנת פלאש עוצבו בניסיון להמחיש את הטריות והחום של הפיצה המוגשת. כמו כן, סודרה רשימה מסודרת של סניפי הרשת, התפריט העשיר והמיוחד ופותח טופס אינטראקטיבי עבור לקוחות הרשת ליצירת קשר ולהזמנות.
לאחר מכן עוצבה ונבנתה גרסה עדכנית לאתר המותאמת למכשירים ניידים. האתר המותאם לנייד מאפשר חיוג ויצירת קשר בלחיצת כפתור וניווט לסניף המבוקש בלחיצה אחת.
קידום אורגני:
המשימה הבאה היתה קידום אורגאני של הרשת בגוגל בביטויי חיפוש שנבחרו בקפידה בעברית ובאנגלית. במצב הראשוני בחיפושים הקשורים בביטוי "פיצה" רשת ביג אפל פיצה לא היתה כלל בעמודי החיפוש הראשונים. לאחר מחקר יסודי בחרנו ברשימת הביטויים בהם כדאי להתמקד על מנת שהאתר יופיע בתוצאות החיפוש הגבוהות בעמוד הראשון בגוגל. חלק גדול מהביטויים התרכז בירושלים, שם נמצאים מרבית סניפי הרשת כיום. בנוסף לקידום בעברית, הושם דגש על קידום האתר גם בשפה האנגלית הודות לפופולריות של הרשת בקרב האוכלוסיה האנגלו-סקסית בארץ כמו גם תיירים המבקרים בארץ.
במסגרת הקידום האורגני של האתר פעלנו בדרכים מגוונות כגון ביצוע פעולות טכניות לשיפור ביצועי האתר, כתיבת והזנת תכנים באתר באופן שוטף, הפצת תכנים ויצירת קישורים נכנסים ברחבי האינטרנט ועוד.
כחלק מתהליך הקידום יצרנו חשבונות 'גוגל לעסקים' עבור סניפי הרשת השונים, בכדי שיופיעו בגוגל מפות ויהווה ערוץ הגעה נוסף לגולשים, אלמנט חשוב בקידום עסקים בעלי אופי מקומי כמו פיצריות.