Top

בניית אתר וקידום גשר אווירי

קצת על החברה: גשר אווירי Aviation Bridge היא חברת תעופה למטוסים פרטיים הגדולה בישראל. החברה מספקת טיסות עסקיות פרטיות, השכרת מטוסים פרטיים וסיוע וליוו ברכישה / מכירה של מטוס פרטי. החברה מאפשרת טיסה ונחיתה בכל נמל תעופה בעולם ואמבולנס אווירי להטסות רפואיות דחופות מכל מקום בעולם.

כתובת אתר: www.aviation.co.il

 

האתגרים:

חברת גשר אווירי הנה חברת התעופה למטוסים פרטיים הגדולה בישראל. החברה אלינו עם אתר אינטרנט מיושן ולא מוצלח. היה ברור לנו שעלינו למצב את החברה כחברה מובילה ומתקדמת בתחום ולייצר עבורה תדמית יוקרתית ונראות מקצועית וללא פשרות. בנוסף, רצינו לפנות לקהלים רבים והוחלט שהאתר החדש יוקם בשפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית.

האתגר הבא היה לייצר תנועה גדולה יותר לאתר וכמובן… פניות מלקוחות פוטנציאליים.  בנוסף, בניגוד לאתר הקודם המלצנו על ריבוי התכנים באתר ופירוט על כל השירותים בהרחבה ובאופן כזה שממחיש את החוויה של טיסה פ ר ט י ת!

בניית אתר לחברת גשר אווירי

מה עשינו:

עיצוב והקמת אתר אינטרנט:

מכיוון שהאתר של החברה היה מיושן ולא עדכני. ביצענו אפיון מפורט יחד עם אנשי השיווק, תכננו בקפידה את מבנה האתר, את עמודי התוכן, את ה Flow של הגולש, ההנעה לפעולה והשפות אליהן יתורגמו התכנים.

האתר עוצב בקפידה כך שמהרגע הראשון יחווה הגולש את חווית היוקרה ושל טיסה פרטית וכמובן את המקצועיות, שירות ה VIP והערך המוסף שמעניקה חברת גשר אווירי ללקוחותיה. נעשה שימוש בתמונות אוירה בכל עמוד בכדי ליצור את החוויה הייחודית. חשוב היה לפרט על שירותי החברה הנלווים לטיסה פרטית, על המטוסים ברשות החברה ועל צוות ההנהלה והטייסים כדי שהגולש ירגיש בחוויה האישית ככל הניתן.

פיתחנו בלוג מאמרים מקצועיים שיספק תוכן עשיר ואיכותי למשתמש ומצד שני יסייע לנו בקידום האורגני בגוגל.כמו כן, דאגנו שיהיו כתבות מפרגנות על החברה והמלצות אישיות של לקוחות מרוצים.

קידום אורגני:

הביטוי "מטוס פרטי" הוא ביטוי פופולארי ותחרותי ביותר. עם זאת, ישנם ביטויים נוספים בהם אנו יכולים להתחרות בטווח זמין סביר ולהביא טראפיק איכותי שיניב פניות רלוונטיות. השתמשנו בתכנים שהיו לחברה ובמגוון השירותים שהיא מציעה וייעצנו לכתוב תכנים איכותיים בשילוב מילות מפתח שיסייעו בקידום בגוגל.

כבר כמה חודשים לאחר עליית האתר החדש לאוויר הנתונים הראו כי זמן השהייה הממוצע באתר גבוה וכי התכנים איכותיים ומעניינים את הגולש.

הקמת וניהול קמפיין Google Ad:

על מנת לייצר חשיפה רחבה לחברה ולהגיע ללקוחות קצה המחפשים טיסה פרטית ומטוס פרטי, הוחלט על קמפיין Google Ads שיפנה לקהל היעד הרלוונטי וגולשים בעלי עניין בתחום. המודעות נוסחו ועוצבו בקפידה בכדי לגרום עניין והנעה לפעולה אצל גולשים מקהל היעד הרלוונטי, ומצד שני לא לעודד קליקים של סקרנים בלבד ש'יבזבזו' קליקים יקרים ואף יפגעו בציון ורלוונטיות הקמפיין.

בנוסף, נבנו קמפיינים מסוג שיווק מחדש בפלטפורמות השונות, כדי לייצר חשיפה אצל גולשים פוטנציאליים שלא נחשפו לחברה ולשירותיה.

500% עלייה בכמות הכניסות האורגניות!

מספר הפניות הרלוונטיות גדל משמעותית.

יותר מ- 10 ביטויים בעמוד הראשון בגוגל!

התוצאות:

  • עליה דרמטית במספר הכניסות לאתר ונתונים איכותיים כמו זמן השהייה באתר וכמות הדפים בממוצע לגולש שמצביעים על גולשים רלוונטיים ועל תוכן איכותי באתר.
  • התחלנו בתהליך של קידום אורגני לאתר במטרה לעבות את התוכן באתר ולהביאו אותו לתוצאות העליונות בדף התוצאות הראשון בגוגל במונחים תחרותיים.
  • יצירת תדמית מתקדמת ועדכנית לחברה. הגדלת הנוכחות ברשת אל מול המתחרים.
  • דיגיטלית הגדלה משמעותית של הכניסות לאתר בכל חודש כתוצאה מהקידום הממומן בגוגל.
קבל המלצה לשיפור התוצאות שלך באינטרנט
בניית אתר לחברת גשר אוירי