Top

קידום אתר רשת נחמד


קצת על החברה: רשת חנויות כלי הבית נחמד הינה רשת ירושלמית ותיקה המתמחה בתחום מוצרי כלי הבית. חנויות "נחמד" מעוצבות בסגנון ייחודי שהופך את הבילוי בהן לחוויה נעימה ואת המותג לאהוב כל כך.

כתובת אתר: www.nehmad.com

 

האתגרים:

נפגשנו עם רשת נחמד כאשר לרשת לא היה שום ייצוג באינטרנט. האתגר היה גדול, להקים אתר מכירות דו לשוני ומערכת מיוחדת ליצירת רשימות חתונה ללקוחות הרשת המתגוררים בחו"ל ומעוניינים לרכוש מתנה לזוג באתר. היה ברור שהאתר צריך לשדר את סגנון הבוטיק המוכר בחנויות ועם זאת, לשדר מכירות.

נחמד היא רשת משפחתית וסניפיה ממוקמים בירושלים והסביבה. היינו חייבים למצוא דרך לפרוץ החוצה ולהיחשף ללקוחות חדשים מחוץ לירושלים.

קידום אתר רשת נחמד

מה עשינו:

עיצוב והקמת אתר אינטרנט:

האתר עוצב בקפידה. נעשה שימוש בתמונות אוירה בכל עמוד בכדי ליצור את החוויה הייחודית למותג נחמד. האתר, בשפות עברית ואנגלית, מציג קטלוג עשיר ונוח לשימוש. ניתן לנווט בקלות בין הקטגוריות לכלי הבית ותתי התחומים. ניתן למיין את הפריטים בקטגוריה לפי מותג. הוקמה גלריית מתכונים, מועדון לקוחות, מבצעים ועוד. מיוחד באתר: יצירת רשימות חתונה המורכבות מסל הפריטים הקיים ורכישת מתנות עבור הזוג און-ליין ובאופן פשוט.

ניהול תוכן לאתר ואופטימיזציה:

לא פשוט להתחרות בשוק כלי הבית באינטרנט. לשם כך הושם דגש על פירוט מקסימלי על הפריטים באתר. שימוש במפרטים טכניים וסרטוני הדרכה. כל דף פריט באתר עובר אופטימיזציה מלאה לקידום בגוגל בביטויים הרלוונטיים

קידום ממומן בגוגל:

קמפיין גוגל ברשת החיפוש וברשת המדיה עולה מעת לעת בהתאם למוצרים שבמבצע ולעונה. הקמפיין משולב בבאנרים ומודעות תמונה של המוצרים. הקמפיין מורכב מקבוצות נפרדות של מודעות בכדי לוודא אילו ביטויים ואילו מוצרים מביאים את מספר ההמרות הגבוה ביותר.

הקמת וניהול קמפיינים בפייסבוק:

מספר פעמים בשנה עולה קמפיין פייסבוק הממוקד בקהלים מסוימים, אם בפילוח דמוגרפי, פילוח לאזורים גיאוגרפים מסוימים. בהתאם למוצר או למבצע נבחר סוג הקמפיין והמודעות, אשר מעוצבות בקפידה לחיזוק תדמית המותג נחמד.

גידול במכירות באתר וברישום למועדון הלקוחות.

עלייה של 70% בכניסות האורגניות לאתר.

חוויות משתמש טובה, מחירים תכנים עדכניים באתר.

התוצאות:

  • הגדלת כמות המכירות באתר וכמות חברי מועדון הלקוחות. האתר החל לשמש כאתר מכירות הצובר מעגל לקוחות נאמן מצפון ועד דרום הארץ, ומהווה ערוץ מכירות ארצי מעבר לסניפים הפיזיים של הרשת באזור ירושלים.
  • חשיפת רשת נחמד בפני אלפי לקוחות חדשים בכל חודש הודות לקמפיינים בגוגל ובפייסבוק.
  • עליה של יותר מ-70% בכניסות האורגניות לאתר בכל חודש הודות לעבודת האופטימיזציה באתר.
  • נראות מיטבית של האתר, חוויית משתמש טובה, ועדכון מהיר של נתוני מחירים ותוכן באתר, הודות לניהול מקצועי של האתר.
קבל המלצה לשיפור התוצאות שלך באינטרנט
אתר אינטרנט נחמד כלי בית
קידום ממומן בגוגל - נחמד
קידום בפייסבוק - מודעת מוצרים - נחמד