Top

כתיבת ועריכת תוכן לאתר

כתיבת ועריכת תוכן לאתר

כתיבת תוכן, עריכת תוכןבעולם דיגיטלי ומהיר כמו שלנו, שבו המידע וההיצע גדול, יקדיש הגולש בממוצע 4-8 שניות בלבד! כדי להחליט אם להישאר או לעזוב את אתרכם. כדי לנצל את הזמן בצורה הנכונה ביותר חשוב שתוכן האתר יהיה אמין, מקצועי והכי חשוב – ממוקד!

מומלץ לפנות לאיש מקצוע אשר יכתוב תוכן המשלב יכולות קופירייטינג מקצועיות, מידע אמין ומדויק וניסוחים המשרתים את מנועי החיפוש המובילים (seo). איש מקצוע יכתוב תוכן איכותי וברור שלא יקשה על הגולש ויעביר לו מסר ממוקד כבר בעמוד הנחיתה.

הצוות המקצועי של חברת דיגידם מציע מגוון שירותים של כתיבת תוכן:

– כתיבה ועריכת תוכן לאתר – כתיבת תוכן שיווקי, אקדמי ותדמיתי לכל תחום עיסוק וכן תרגום תכנים לשפות זרות ודפי מראה.

– כתיבת מאמרים מקצועיים והפצתם – כתיבת מאמרים מקצועיים ופרסומיים המספקים מידע על תחום העיסוק ועל הלקוח. מאמרים אלו מנוסחים בצורה שיווקית ותורמים רבות לתהליכי קידום אתרים בגוגל.

– כתיבת ועריכת ניוזלטר ללקוחות קיימים – כתיבת עלון פרסומי אינטראקטיבי הנשלח לרשימות תפוצה קיימות, בדיוור אלקטרוני או ב- facebook. העלון מספק מידע עדכני וחדש בתחום ומשאיר את הלקוח והאתר בתודעת לקוחותיו. (לקריאה נוספת: שליחת ניוזלטר)

– ניהול בלוג שיווקי – הקמת בלוג באחד מאתרי הבלוגים המובילים, הזנת תכנים באופן שוטף וניהול הבלוג. תכני הבלוג נועדו לספר על חידושים ולספק מידע אקטואלי על תחום העיסוק של הלקוח והאתר. בלוג מאפשר שיתוף גולשים בתגובות וכך יוצר שיחה פעילה ודינאמיות, לכן גם הוא תורם רבות לקידום האתר במנועי החיפוש.

– כתיבה שיווקית במדיה החברתית – על מנת שאתר יתקדם במנועי החיפוש באופן אורגני (טבעי), ניתן לפעול ברשתות חברתיות ולהכווין לקוחות חדשים או גולשים סקרנים לאתר באמצעות פוסטים וכתבות מעניינות וויראליות (לקריאה נוספת: שיווק ברשתות חברתיות).