Top

ניהול אתר אינטרנט

ניהול אתר אינטרנט

ניהול אתר אינטרנטחשיבותו של אתר אינטרנט גוברת ככל שעולם המדיה הווירטואלי תופס חלק משמעותי יותר בחיינו. עבור עסקים/ארגונים רבים אתר האינטרנט משמש כאמצעי התקשורת הראשוני והחשוב עם קהל הלקוחות. לכן, קיימת חשיבות רבה להציג אתר אינטרנט עדכני ומקצועי שיספק מענה מלא לצורכי הלקוחות הקיימים, וכמובן ישיג פניות מלקוחות חדשים פוטנציאליים.

ההשקעה ההתחלתית בבניית אתר אינטרנט היא גדולה, הן מבחינת החשיבה ותכנון הקונספט השיווקי והן מהבחינה הכלכלית. אך כאן העבודה רק מתחילה. אתר אינטרנט הוא למעשה החנות הווירטואלית או המשרד הוירטואלי שלך. כמו בחנות/במשרד חשוב לשמור על מראה נקי ומצוחצח, לחדש מדי פעם ולדאוג שתמיד יהיה ניתן לשלוף ברגע את המידע הנדרש. ניהול אתר אינטרנט בצורה יעילה הוא משימה לא פשוטה ודורשת עבודה רציפה, מתוכננת ומהוקצעת.
מי מאיתנו לא ראה אתרים ברשת, של עסקים גדולים, של אנשי מקצוע ואפילו של מוסדות, שנראים מוזנחים, בעלי תוכן דל ולא אקטואלי. בניית אתרים היא רק התחלת התהליך של חשיפה ברשת. ועל מנת להתבלט ולהפוך את האתר לרווחי ומקודם יש צורך ממשי של ניהול אתרים מקצועי.

ניהול אתר = קידום אתר!

Google ושאר מנועי החיפוש תפקידם לספק את התוצאות הטובות ביותר לחיפוש הגולשים. מנוע חיפוש יעדיף תמיד להציג בראש הרשימה את האתר שבו המידע העדכני והרלוונטי ביותר. כך שעצם עדכון וחידוש התכנים באתר מסייע לקידום האתר בתוצאות החיפוש. בנוסף, ניהול אתר בצורה יעילה תביא בחשבון שימוש במילות מפתח ועדכון של תכנים רלוונטיים לחיפוש.

ניהול אתרים ברשת הוא תחום התופס תאוצה בשנים האחרונות. בעלי אתרים רבים שלא מוצאים זמן ואין להם את הכלים המקצועיים לבצע בכוחות עצמם ניהול אתרים וכן קידום אתרים, נעזרים בחברות המתמחות בתחום ומציעות שירות זה.

אלו שיחליטו לוותר, כיוון שהוצאה על ניהול אתרים נחשבת בעיניהם כמיותרת, יוכחו לגלות שמדובר בהוצאה הכרחית עבור אתרים ברשת, ושלאורך זמן מוכיחה את עצמה כרווחית. אתרים אשר מנוהלים באופן מקצועי הינם אתרים איכותיים יותר, הפועלים ללא תקלות במערכת, בעלי חומרים איכותיים ומעניינים, מעוצבים ומשדרים רושם ואמינות ובעקבות כלל הסיבות האלו הם מוכרים יותר ונשמרים בתודעת הגולש והלקוח הפוטנציאלי באופן משמעותי הרבה יותר.

חברת Digidam מציעה שירותי ניהול אתרים מקצועי, הכוללים:

  • אחזקת האתר וניהול שותף על בסיס שעתי קבוע לפי התדירות הנדרשת (יומית / חודשית/ וכד').
  • מחקר מילות מפתח רלוונטיות.
  • עריכת תוכן קיים, הטמעת ביטויי מפתח והתאמתם לסריקת מנועי החיפוש.
  • שיפור והוספת אלמנטים חשובים לקידום האתר ברשת.
  • ניהול קטלוג מוצרים, עריכת מוצרים, מחירים ותמונות.
  • שיפור ויצירת תדמית אמינה ומקצועית בתכני האתר.
  • הזנת תכנים חדשים רלוונטיים ואקטואליים.
  • ייעוץ לגבי אפיקי קידום רלוונטיים.

חברת Digidam מציעה תחת קורת גג אחת חבילת שירותי אינטרנט מקיפים לאתרים ומלווה פרויקטים רבים. משלבים ראשוניים של פיתוח קונספט, עיצוב אתרים, בניית אתרים ועד לשלבים המתקדמים של ליווי האתר באמצעות ניהול אתרים וכן קידום אתרים מקצועי ברשת במגוון ערוצים כגון קידום אורגני, קידום ממומן בגוגל, שיווק ברשתות חברתיות ועוד.