Top

קידום אתרים בגוגל

קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגלכאשר מדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש בישראל, הדגש הינו על מנוע החיפוש המוביל מבחינת השימוש בארץ, והוא כמובן גוגל. ניתן לחלק את התחום של קידום אתרים בגוגל לשני חלקים: קידום אורגני – Search engine optimization, או בקיצור SEO – וקידום ממומן.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגלתהליך קידום אורגני בגוגל מטרתו לשפר את ציון האתר בעיני האלגוריתם של גוגל ובכך לגרום להופעתו במיקומים מובילים בעמוד התוצאות הראשון כאשר הגולשים מחפשים מונחים מסוימים.

ישנם מספר יתרונות לתהליך קידום אורגני בגוגל, ביניהם:

  1. יותר חשיפה לעסק – גולשים כמעט ואינם עוברים לעמוד התוצאות השני, ורובם אף לא גוללים מטה לסוף העמוד הראשון. לכן, הופעה במיקומים מובילים בעמוד התוצאות הראשון בגוגל יספק לעסק את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים בפועל את המוצרים או השירותים שהוא מציע.
  2. יותר כניסות לאתר – מיקומים מובילים באופן טבעי מובילים ליותר הקלקות על תוצאות החיפוש וכך ליותר כניסות לאתר. בהנחה שהאתר בנוי ומעוצב בצורה נכונה, ידידותי לגולש ומציג תכנים איכותיים ורלוונטיים, הכניסות לאתר יובילו גם להמרות בדמות פניות לעסק דרך טופס יצירת קשר, חיוג לבית העסק, מכירות דרך האתר וכדומה.
  3. מיצוב העסק כמוביל בתחומו – מיקום גבוה במנוע החיפוש גוגל משפיע על תדמית העסק בעיני הגולשים וממתג אותו כמוביל בתחומו. גולשים מניחים שאם האתר מופיע במיקום מוביל, העסק מצליח והינו 'אוטוריטה' בתחום.

 

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגלקידום ממומן בגוגל משמעו פרסום בתשלום בגוגל והופעה באזור המודעות, מעל או מתחת לתוצאות האורגניות. תהליך קידום ממומן מקצועי יבטיח שמודעות העסק יופיעו מעל לתוצאות האורגניות בעמוד התוצאות הראשון, שכן כאמור מרבית הגולשים אינם גוללים מטה או עוברים לעמודים הבאים. בין היתרונות הבולטים של קידום ממומן בגוגל:

  1. חשיפה וכניסות לאתר באופן מיידי – היתרון הגדול ביותר של קידום ממומן לעומת קידום אורגני הוא במיידיות. בעוד בתהליך קידום אורגני לעיתים נדרשים חודשי עבודה בכדי לקדם את האתר למיקומים מובילים בתוצאות החיפוש, קמפיין גוגל, בהנחה שנעשה באופן מקצועי, יביא להופעת מודעות במיקומים עליונים תוך דקות מהעלאת הקמפיין לאוויר.
  2. הגעה ללקוחות גם בתחום בו אין חיפושים בגוגל – ישנם שני אפיקים עיקריים בקידום ממומן בגוגל: רשת החיפוש ורשת המדיה. פרסום ברשת החיפוש משמעו הופעת מודעות כאשר גולשים מחפשים מונחים מסוימים בגוגל. פרסום ברשת המדיה מאפשר הצגת מודעות באתרים רבים ברחבי האינטרנט על פי פילוחים שנקבעים על ידי המפרסם דוגמת תחומי העניין של הגולשים, תוכן האתרים, נתונים דמוגרפיים כמו מין וגיל, ועוד.
    האפשרות לפרסם ברשת המדיה מספקת פתרון אפקטיבי במקרים בהם מבקשים לקדם מוצר או שירות חדש שגולשים אינם מודעים אליו ולכן לא מחפשים אותו בגוגל, או תחום בו אין מספיק חיפושים חודשיים להפעלת קמפיין יעיל ברשת החיפוש.

 

אם כן, קידום אתרים בגוגל – אורגני או ממומן? 

קידום אורגני או קידום ממומןהתשובה אינה חד-משמעית. לכל אחד מערוצי השיווק הללו יתרונות וחסרונות, ופעמים רבות הדרך הטובה ביותר תהיה שילוב של שניהם, שכן הם אינם סותרים אלא משלימים. התשובה לשאלה החשובה הזו תלויה באלמנטים שונים ביניהם סוג העסק והשוק בו הוא פועל, המוצרים או השירותים אותם מבקשים לשווק, קהל הלקוחות אליו מבקשים לכוון, תקציב השיווק העומד לרשות העסק ועוד.

דיגידם, חברת שיווק באינטרנט בירושלים, בונה תכנית אסטרטגית אישית לכל לקוח לתהליך קידום אידיאלי של האתר והעסק. לחברה ניסיון רב בקידום עסקים בירושלים וברחבי הארץ, החל מקידום לוקאלי (עסקים המשרתים לקוחות באזור גיאוגרפי מוגדר), קידום אתרי תדמית, קידום אתרי מכירות וכדומה. לדיגידם ניסיון בקידום אתרים בגוגל ישראל, כמו גם קידום אתרים בגוגל.קום ומנועי החיפוש של גוגל ברחבי העולם, עבור עסקים אשר מכוונים ללקוחות בחו"ל.

אתם מוזמנים להתרשם מדוגמאות של סיפורי הצלחה של דיגידם אשר מלווה לקוחות לאורך שנים וגאה לסייע בצמיחה ובהתפתחות שלהם, תוך שיפור מתמיד של תוצאות הקידום.

 

מעוניינים בשירותי קידום אתרים בגוגל שמביאים תוצאות? חייגו 02-6528040 או השאירו פרטים.