Top

מחקר מילות מפתח – הבסיס לכל תהליך קידום במנועי החיפוש

קידום ממומן בגוגל

מחקר מילות מפתח – הבסיס לכל תהליך קידום במנועי החיפוש

קידום אתרים בגוגללפני שיוצאים לכל תהליך קידום במנועי החיפוש, בין אם קידום אורגני או קידום ממומן, חובה לערוך באופן מקצועי מחקר מילות מפתח. שלב ראשוני זה, אם מבוצע בצורה נכונה, יבטיח שהמאמצים יושקעו במונחים הנכונים, אותם גולשים אכן מחפשים, ותקציב השיווק שלכם לא יבוזבז על מונחים שאף אחד לא מחפש או מונחים שאינם ממוקדים אופטימלית במה שאתם מציעים.

קידום אורגני

קידום אורגני הינו תהליך מתמשך שמטרתו להביא את האתר למיקומים עליונים בתוצאות האורגניות בדף הראשון בגוגל במונחים נבחרים. פעמים רבות בעלי עסק מבקשים קידום במונחים מסוימים, אך לאחר בדיקה של כמות החיפושים החודשית של המונחים מתברר כי אין חיפושים כאלו כלל. לעיתים הסיבה לכך היא שבעל העסק חושב במונחים מקצועיים שלקוחותיו אינם מכירים. במקרים אחרים בעלי עסקים מבקשים להתמקד בתהליך קידום במונחים כלליים מדי שאינם ממוקדים במוצרים או בשירותים שלהם, ולכן לא יביאו לתנועה איכותית לאתר האינטרנט.

לכן, לפני שיוצאים לתהליך של קידום אורגני, חשוב ביותר לערוך מחקר מילות מפתח. תהליך קידום אורגני, בוודאי בתחומים תחרותיים, מצריך השקעה רבה, ובסופו של יום הגעה למיקומים עליונים אינה התוצאה הסופית שבעל עסק מבקש, אלא כניסות של לקוחות רלוונטיים לאתר, פניות איכותיות, מכירת מוצרים ושירותים וכו'. הגעה למיקומים עליונים במונח שאף אחד לא מחפש או מונח שאינו ממוקד במוצר או בשירות שאתם מציעים, וודאי לא תביא לתוצאה המיוחלת.

קידום ממומן

‫מתכנן מילות המפתח – Google AdWords

‫מתכנן מילות המפתח – Google AdWords

אחד היתרונות הגדולים של קידום ממומן במנועי חיפוש הוא המידיות. בנייה נכונה של קמפיין ברשת החיפוש תביא להופעת מודעות במיקומים העליונים בדף התוצאות הראשון בגוגל בתוך דקות מהקמתו. עם זאת, גם באפיק שיווקי זה, ישנה חשיבות גדולה ביותר לעריכת מחקר מילות מפתח באופן מקצועי. הופעת מודעות במונחים לא רלוונטיים או לא ממוקדים מספיק תוביל לבזבוז תקציב וההחזר על ההשקעה (ROI) יהיה נמוך במקרה הטוב. לא פעם אנו שומעים מלקוחות שפונים אלינו ש"קמפיינים בגוגל לא עובדים". לרוב הם מגיעים למסקנה זו לאחר שניסו להקים קמפיין בעצמם, אך התחרו על המונחים הלא נכונים. בנוסף, הגדרה לא נכונה של הקמפיין ואי שימוש באפשרות של התאמת מילות מפתח בגוגל אדוורדס מובילה להופעת מודעות בפני קהלים לא רלוונטיים ובזבוז תקציב על קליקים לא איכותיים.

מחקר מילות מפתח מקצועי

ניתן למצוא ברשת האינטרנט כלים חינמיים לצד כלים בתשלום אשר מספקים מידע לגבי כמות החיפושים החודשיים של מילות מפתח, מספקים רעיונות למונחי חיפוש רלוונטיים נוספים, רמת התחרותיות בקידום אורגני ו/או ממומן וכו'. עם זאת, רובם מספקים מידע מוגבל, או כמות בדיקות מוגבלת בגרסה החינמית שלהם. לכן, כדאי להסתייע בשירותי חברת קידום אתרים מקצועית אשר עושה שימוש בכלים שייתנו 'תמונה מלאה' ויאפשרו איתור מילות המפתח המדויקות והנכונות ביותר עבור העסק הספציפי שלכם והמוצרים או השירותים שאתם מבקשים לשווק.

השקעה בשירותים מקצועיים של שיווק באינטרנט משתלמת. האינטרס של חברה מקצועית היא שאתם תרוויחו ותראו החזר גבוה על ההשקעה שלכם בשיווק. לקוחות אשר רואים תוצאות ממשיכים בתהליך הקידום ואף מרחיבים את תקציב השיווק. לעומת זאת, תהליך קידום לא מקצועי עלול להוביל להחזר השקעה נמוך במקרה הטוב והפסדים במקרה הרע.

 

מעוניינים בקידום אתרים מקצועי? חייגו 02-6528040 או השאירו פרטים.