מה עשינו:
עיצוב והקמת אתר אינטרנט:
כחלק מהעבודות שנעשו הוקם אתר אינטרנט חדשני ומרשים עבור החברה. באתר הושם דגש על עיצוב מוקפד, תוכן איכותי ומעניין לגולשים וניווט ידידותי לגולש והמתעניין בקבוצה. באתר שולבו עשרות פרויקטים בסטטוסים שונים להמחיש את היקף הפעילות של החברה. הועלו דפי תוכן והסברים המפרטים על שירותי האחסון, היתרונות של המחסן הירוק מול המתחרים ומאמרי מידע מקצועיים.
האתר נבנה כמובן בעיצוב רספונסיבי המותאם לכל סוגי המכשירים הניידים. האתר בשפות עברית ואנגלית והתכנים עברו תרגום שיווקי כדי להתאימם לדוברי השפה האנגלית.
קידום אורגני:
במסגרת הקידום האורגני של האתר קודם האתר במספר רב של מונחים, הן בעברית והן באנגלית. תפריט הניווט של האתר נבנה מחדש בהתאם לכך וכן נערכו שינויים טכניים ועריכה של התוכן הקיים באתר לתמיכה בתהליך האופטימיזציה.
בנוסף, בוצעה כתיבה שיווקית לדפי תוכן ומידע מקצועי חדשים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, תוך שימת דגש על אופטימיזציה למנועי החיפוש. בנוסף לעבודה באתר, בוצעה עבודה חיצונית שמטרתה שיפור נוכחות הלקוח ברשת האינטרנט ויצירת מערך קישורים נכנסים איכותי.
קידום ממומן בגוגל:
בכדי לאתר לקוחות פוטנציאליים ביצענו מחקר מקדים למילות המפתח הרלוונטיות והוקמו קמפיינים ממוקדים לביטויים אלו בעברית ובאנגלית. בנוסף, הוקם קמפיין ברשת המדיה בו מודעות טקסט וכן מודעות תמונה ואנימציה מוצגות באתרים מובילים ברשת המדיה בפני גולשים אשר עונים לפרופיל הלקוחות הפוטנציאליים. הקמפיינים חולקו לקבוצות ממוקדות על מנת לאפשר מעקב אחרי נתוני ההמרה ולשפרם, ובנוסף לקבוצות על פי חיפושים לאורך השנה, הוקמו קבוצות מודעות ייעודיות לקהלים הנזקקים לשירותי האחסון בתקופות שונות במהלך השנה.
בנוסף לאלו, הוקם קמפיין סרטונים ב-YouTube אשר מספק ערוץ נוסף ויעיל להגברת הנוכחות של החברה ברשת האינטרנט והגעה לקהלים רלוונטיים.
הקמת וניהול קמפיין פייסבוק
כחלק מחשיבה עם הלקוח לאיתור קהלי יעד רלוונטיים פורסמו מודעות שונות לקהלי יעד ספציפיים, בפילוחים גיאוגרפיים, דמוגרפיים ובתקופות שונות בשנה. בנוסף הועלה קמפיין וידאו.
הפקת סרטוני תדמית, עיצוב והקמת קמפיין YouTube
כחלק מהניסיון להמחיש את שירותי האחסון והמקצועיות של המחסן הירוק ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות ערוצים נוספים, המלצנו על הפקת סרטוני תדמית והסבר. סרטון תדמית צולם במהלך יום עבודה שגרתי במחסן הירוק וכן הופק סרטון אנימציה לפירוט היתרונות באחסון. סרטונים אלו הועלו לדף YouTube שהקמנו עבור החברה. הגדרות הדף והסרטונים שבו נעשו גם הן תוך מחשבה על אופטימיזציה למנועי החיפוש.