Top

קידום אתר דקל תיירות


קצת על החברה: דקל תיירות Dekel Tours היא חברה לתכנון והפקת טיולי בר מצווה ובת מצווה וטיולי משפחות בישראל. תכנון הטיול והאירוע נעשה בשיתוף מלא עם המשפחה ובהתאמה אישית וייחודית.

כתובת אתר: www.dekeltours.com

 

האתגרים:

דקל תיירות הגיעו אלינו עם אתר אינטרנט שדרש שיפורים והלקוח לא היה מרוצה מתוצאות קידום האתרים שקיבל. מבדיקה ראשונית שעשינו נראה שיש הרבה מה לעשות בכדי להביא לאופטימיזציה של האתר.

האתגר הבא היה להתחרות ב Google.com ולהגדיל משמעותית את כמות הפניות האיכותיות להפקת טיולי משפחות וטיולי בר ובת מצווה בישראל. תחום זה ידוע כתחרותי ביותר ובטח כאשר קהל היעד הוא קהל בינלאומי.

דקל תיירות הוא עסק בינוני ולכן היינו צריכים לשפר במהירות את התוצאות ולהביא פניות איכותיות שיהפכו ללקוחות.

קידום אתר Dekel Tours

מה עשינו:

פיתוח ושינויים באתר אינטרנט:

מיד עם אפיון המטרות של הלקוח, נבנה תפריט הניווט הראשי באתר מחדש במטרה להבליט את הטיולים והשירותים אותם הלקוח מעוניין לשווק. ערכנו ועיצבנו מחדש אלמנטים בדף הבית לשיפור הנראות ואופטימיזציה למנועי החיפוש. כמו כן, בסליידר בדף הבית נעשה שימוש בתמונות אוירה מתאימות.

קידום אורגני:

מכיוון שהתחרות היא ב-Google.com וקהל היעד העיקרי הינו משפחות בארצות הברית וקנדה, היה צורך בתכנים איכותיים ושיווקיים אשר יתאימו ספציפית לאוכלוסיות הללו. לכן, בוצעה כתיבה שיווקית אשר תורגמה באופן מקצועי באנגלית ש'תדבר' לאוכלוסייה האמריקנית. בנוסף להוספת תכנים באתר, בוצעו שיפורים טכניים לאופטימיזציית ביצועי האתר ונבנה מערך קישורים פנימיים ונכנסים. מעבר לעבודה באתר עצמו, בוצעה עבודה Off-sitee ברחבי האינטרנט להגברת נוכחות הלקוח ברשת ויצירת אפיקי תנועה נוספים לאתר.

בכדי למדוד את כמות הביקורים באתר מן האפיקים השונים, התנהגות הגולשים, המרות באתר ועוד, הטמענו באתר קוד Google Analytics והגדרנו בקוד יעדים.

קידום ממומן בגוגל:

בכדי להיחשף ללקוחות חדשים ולהגדיל את כמות המכירות באופן מיידי, הוקם כבר בשלב הראשון קמפיינים ממוקדים המיועדים לתושבי ארצות הברית וקנדה ברשת החיפוש ורשת המדיה על פי מונחי חיפוש ופילוחים שנבחרו בקפידה.

202% גידול בכמות הכניסות האורגניות לחודש!

עלייה משמעותית ומיידית בכמות הפניות דרך האתר!

ביטויים בעמוד הראשון ב Google.com

התוצאות:

  • עלייה משמעותית מידית בכמות הפניות הודות לקמפיין הממומן. הניהול הקמפיין השוטף, הכולל בקרה ואופטימיזציה, הביא לעלייה נוספת במספר הפניות, וביצועי הקמפיין השתפרו במסגרת התקציב הקיים.
  • עליה של 202% בכמות הכניסות האורגניות לאתר בחודש!
קבל המלצה לשיפור התוצאות שלך באינטרנט
אתר אינטרנט Dekel Tours