מה עשינו:
עיצוב והקמת אתר אינטרנט:
יחד עם צוות המרכז הוקם אתר אינטרנט חדשני, מותאם לנייד ומותאם לסטנדרטים הדרושים לקידום ואופטימיזציה לגוגל. פותחה קטגוריה חדשה המאפשרת הוספה של מאמרי תוכן ועיבוי תכני האתר.
במקביל להקמת האתר החדש בוצע מחקר מקיף לבחינת הביטויים בהם המרכז מעוניין להתחרות והפוטנציאל בביטויים אלה. יחד עם הלקוח הורכבה אסטרטגיה לקמפיין ולקידום האורגני של האתר. הוקם קמפיין גוגל אדוורדס ברשת החיפוש וברשת המדיה. כמו כן, נכתבו והועלו עשרות מאמרי עומק לאתר בתחום האירועים.
באתר הושם דגש על פירוט סוגי האירועים שהמקום מעוניין בהם. מצד אחד בכדי להימנע מפניות לאירועים קטנים ומצד שני למקד את התכנים באירועים המבוקשים בפני הגולשים וגם בפני Google. כמו כן, הקפדנו על עיצוב נוח וידידותי והתאמה מלאה למכשירים ניידים.
קידום אורגני:
כחלק מתהליך הקמת האתר החדש מיד עם הקמתו הוגדרו שמות הדפים, הכותרות, התמונות והסרטונים באתר בצורה האופטימאלית ביותר לקידום האתר ובהתאם לאסטרטגית הקידום שנבחרה.
תהליך הקידום האורגני כלל הגדרה ממוקדת יותר של מונחי הקידום בכדי להביא לתנועה רלוונטית יותר של גולשים לאתר לעומת מונחי הקידום שהוגדרו בעבר עם חברת הקידום הקודמת של הלקוח.
במסגרת הקידום נערכו שינויים טכניים לשיפור ביצועי האתר והושם דגש על הוספת תכנים איכותיים לאתר. כתבנו עשרות מאמרי עומק (באישור מנהלי המרכז כמובן) על סוגי הכנסים והאירועים, והיתרונות שמציע מרכז וואהל ללקוחותיו. בנוסף בנינו מערך קישורים נכנסים איכותי כחלק מתהליך האופטימיזציה, ויצרנו חשבון 'גוגל לעסקים' עבור המרכז.
קידום ממומן בגוגל:
בכדי להיחשף ללקוחות חדשים ולהגדיל את כמות הפניות למרכז הוקם קמפיין גוגל אדוורדס. עקב התחרותיות הרבה בתחום, ברשת החיפוש התמקדנו במספר מונחים, הרלוונטיים ביותר, להגברת יעילות והגדלת ה-ROI. בנוסף הקמנו קמפיין ברשת המדיה בו מודעות מוצגות לקהל מפולח בכדי להגיע לקהל רלוונטי נוסף בעלויות נמוכות יחסית.