Top

פרמטרים לבחירת חברת בניית אתרים

פרמטרים לבחירת חברת בניית אתרים

פרמטרים לבחירת חברת בניית אתרים

בניית אתרים הפכה בשנים האחרונות לתחום תחרותי ביותר כך שמבקש שירות בניית אתר יכול לצאת מבולבל מן האפשרויות הרבות העומדות בפניו. לא מעט אנשים שילמו כסף רב עבור בניית אתר שיצר עבורם בעיות רבות בהמשך והוצאת עלויות מיותרות לביצוע תיקונים.

ישנם מספר פרמטרים חשובים בהם צריך להתחשב בבחירת חברת בניית אתרים:

מקצועיות ויצירתיות

חברת בניית אתרים מקצועית ובעלת ניסיון תדע לבנות אתר בעל תשתית מדוקדקת ויסודית עם אפקטים ועיצובים שיספקו חווית משתמש מעולה באתר. בכל הנוגע לבניית אתר מכירות חשוב לשים לב לבנייה מקצועית של האתר, תצוגה נכונה ומיטבית של המוצרים וחווית משתמש הממוקדת למטרת הקנייה . אלו כמובן צריכים להיות מגובים במנוע כלכלי שיאפשר ביצוע הזמנות ותשלומים באתר. בעולם בו החשיבות לאסתטיקה ועיצוב עולה גם בעולם הפרסום באינטרנט, אתר בעל אלמנטים עיצוביים ייחודיים יצליח לבלוט ולעודד את הגולשים לבצע את הפעולות הרצויות.

שימוש בתבניות ידידותיות למשתמש

בניית האתר היה רק חלק ראשוני בתהליך העסקי שלכם ולמרות שחברות רבות מציעות ליווי ותמיכה טכנית לאחר סיום בניית האתר, היכולת שלכם בהוספת תכנים באופן עצמאי ונוח חשובה לא פחות. בניית אתר תוך שימוש בתבניות ידידותיות למשתמש מאפשרת לכם להמשיך להוסיף מאמרים, תמונות, קטעי וידאו ועדכונים נוספים באופן עצמאי ונוח ללא הסתבכות מיותרת. מערכת נוחה לניהול האתר תשחרר אתכם מתלות בחברת הבנייה ותאפשר לכם לנהל את אתרכם בקלות באופן שוטף.

בניית האתר על פי עקרונות הקידום במנועי החיפוש

מרבית מבקשי השירות לבניית אתר עבור העסק להם, מעוניינים גם בקידום האתר במנועי החיפוש. ישנם עקרונות טכניים בבניית אתר החשובים לקידום במנועי החיפוש. כך למשל בניית אתר עם אלמנטים 'מכבידים' תגרום לזמן טעינה ארוך של האתר, אחד הפרמטרים המשפיעים על קידום אתר בגוגל.  הגדרת כותרות שגויה, אי הגדרת "canonical"  לדפי האתר וטעויות אפשריות רבות אחרות בתכנות האתר, יכולות גם הן ליצור בעיות ו"לתקוע" את קידום האתר במנועי החיפוש באינטרנט.

חברת בניית אתרים מקצועית תדע לבנות אתר בעל רמת עיצוב גבוהה וחוויות משתמש טובה, אך גם תדע לבנות אותו באופן אידיאלי עבור קידום האתר באינטרנט.

התאמה למובייל ורספונסיביות

ידוע כי כיום חלק ניכר מהגלישה באינטרנט מתבצע באמצעות סמארטפונים ויש הגולשים גם באמצעות טאבלטים. חשוב לבנות אתר רספונסיבי אשר יתאים עצמו למכשירים השונים בין אם זה מחשב שולחני, מחשב נייד, טבאלט או טלפונים ניידים על מגוון גודליהם. אתר שאינו מותאם למכשירי המובייל השונים יפסיד חלק ניכר מהגולשים הפוטנציאליים, מה שבסופו של דבר גם יפגע בקידומו במנועי החיפוש.

מחיר הוגן

המחיר נחשב לגורם משמעותי בבחירת חברה לבניית אתרים, במיוחד לאור התחרות הגבוהה שיש במשק ולאור האפשרויות שניתן להציע לכם. חשוב שלא להתייחס רק למחיר אלא לבדוק היטב מה כל הצעה מכילה, כדי לוודא שתקבלו את האתר הטוב ביותר במחיר הוגן. בסופו של יום, האתר הוא השקעה שצריכה להחזיר את עצמה. האתר הינו כלי שיווקי והוא עצמו אינו המטרה הסופית, אלא השגת מטרות העסק כגון יצירת התדמית הנכונה, השגת לקוחות חדשים, הגדלת היקף המכירות וכו'. לכן, חיסכון כספי על חשבון איכות האתר לא ישתלם בטווח הארוך.

לקוחות ממליצים

חברת בניית אתרים ותיקה ובעלת ניסיון תהיה בעלת רקורד לקוחות המהווים עדות למקצועיותה. לקוחות ממליצים הם האינדיקציה הטובה ביותר לאיכות האתר והשירות שתקבלו. אל תהססו לבדוק את אתרי הלקוחות ולהתייעץ אתם לגבי טיב השירות והאתר שקיבלו.

דיגידם היא חברת בניית אתרים בירושלים, בעלת וותק של יותר מ-10 שנים בבניית אתרים. בדיגידם, אנו מאמינים שלכל עסק או ארגון האופי והצרכים שלו. לכן, אנו מתאימים את עיצוב ומבנה האתר באופן אישי וייחודי ללקוח. פיתוח האתר נעשה תוך הקפדה על עקרונות הקידום במנועי החיפוש והתאמה לכל סוגי המכשירים. ליווי אישי החל משלב אפיון האתר ובחירת סקיצות העיצוב ועד לסיום הפיתוח מבטיחים אתר אינטרנט בעיצוב ייחודי ובהתאמה אישית ללקוח ולצרכיו.