Top

פרסום בגוגל – מהו פרסום ברשת החיפוש?

קידום אתרים ממומן בגוגל

פרסום בגוגל – מהו פרסום ברשת החיפוש?

פרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל צובר יותר ויותר נפח בתקציבי השיווק הדיגטלי של עסקים רבים, לצד ערוצי שיווק ותיקים יותר דוגמת קידום אורגני (SEO). הפרסום הממומן ברשת החיפוש מוכר בשם PPC – Pey Per Click = תשלום תמורת קליק. כלומר, המפרסם משלם רק אם גולש הקליק על המודעה שלו.

עלות הקליק משתנה בהתאם למונח החיפוש עליו מתחרים המפרסמים, ורמת התחרותיות עליו. כך לדוגמה, יתכן שעבור מונח חיפוש אחד, העלות הממוצעת לקליק תעמוד על עשרה שקלים, ועבור מונח אחר על שלושה שקלים בלבד.

היתרון העיקרי והמשמעותי ביותר של פרסום ברשת החיפוש הוא שהגולש כבר מחפש את השירות שלך – הוא זה שמקליד את הביטוי במנוע החיפוש על מנת לקבל את השירות, ולכן אם המודעה שלך תופיע בתוצאות החיפוש, גוברים הסיכויים כי אותו גולש אכן יקליק על המודעה ויבצע המרה (השארת פרטים או רכישה).

קידום אתרים בגוגל

הקמה וניהול חכם של קמפיין פרסום בגוגל

להקמה נכונה וניהול חכם של קמפיין הפרסום ישנה חשיבות רבה בניצול מיטבי של תקציב הפרסום. ניהול לא מקצועי של הקמפיין עלול להביא לבזבוז מיותר של תקציב הפרסום על קליקים לא רלוונטיים ולא איכותיים, ויהפוך את ההשקעה ללא יעילה.

כיום כמעט בכל חיפוש בגוגל יופיעו מעל התוצאות האורגניות תוצאות ממומנות, כלומר מודעות. מעל התוצאות האורגניות יופיעו לכל היותר 4 מודעות, והסדר שלהן נקבע על ידי גוגל על פי שני פרמטרים. הפרמטר הראשון הינו הצעת המחיר לקליק. בדומה למכירה פומבית, כל מפרסם קובע מה הסכום המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור הקלקה. לדוגמה, אם מפרסם 1 מציע 2 שקלים לקליק, ומפרסם 2 מציע 3 שקלים לקליק, גדל הסיכוי שהמודעה של מפרסם 2 תהיה במיקום גבוה יותר.

עם זאת, חשוב להדגיש כי הצעת המחיר לקליק אינה הפרמטר היחיד שגוגל לוקח בחשבון. הקמה וניהול מקצועיים של הקמפיין יביאו לכך שהוא יקבל ציון איכות גבוה יותר מגוגל, והמודעה תמוקם גבוה מעל המתחרים, גם בעלות נמוכה יותר.

ככל שהקמפיין יהיה ממוקד יותר מבחינת מילות המפתח עליהן אנו מתחרים, קהל היעד אליו אנו מכוונים, זמני הופעת המודעות ועוד, כך הוא יצליח להביא יותר תוצאות.

מילות מפתח

הגדרה נכונה של מילות המפתח המהוות טריגר להופעת המודעות הנה אחד השלבים הקריטיים להצלחת הקמפיין. הגדרת מילות מפתח כלליות מידי עלולה להוביל לקליקים לא רלוונטיים ולבזבוז ניכר של התקציב. כך למשל אם אנו מוכרים שירות עריכת דין בייצוג מקרי רשלנות רפואית, לא מומלץ להתחרות על מונחים כלליים דוגמת "רשלנות רפואית" או "עורך דין". גולש המחפש "רשלנות רפואית" אינו בהכרח מעוניין בשירות עורך דין אלא קרוב לוודאי שהוא מחפש מידע כללי בלבד על הנושא. בהמשך לכך, גולש שמחפש "עורך דין" יתכן וזקוק לשירותי עורך דין המתמחה בתחומים אחרים. לעומת זאת, התחרות על מונח החיפוש "עורך דין רשלנות רפואית" מעלה את הסיכויים כי הגולש יקבל מענה לצורך שלו, יקליק על המודעה, ויפנה אל עורך הדין דרך טופס באתר או מספר הטלפון המפורסם בו.

קידום אתרים ממומן בגוגל

קהל היעד

הגדרת קהל היעד משפיעה גם היא על הצלחת הקמפיין. קהל היעד נקבע על פי קריטריונים שונים כגון מאפיינים גאוגרפיים, מאפיינים דמוגרפים – גיל ומין ועוד. ככל שנכוון לקהל היעד הרלוונטי ביותר ובעל הסיכויים הגבוהים ביותר לרכוש את שירותינו, כך נעלה את אחוז ההכנסות מן הקמפיין.

תוספי מודעות

פרסום ברשת החיפוש של גוגל מאפשר לנו בנוסף לניסוח המודעות, להגדיר גם תוספים למודעות ובכך לספק לגולשים מידע נוסף שיעלה את הסיכוי להקלקה על המודעה. בין היתר, ניתן להגדיר תוסף התקשרות, המאפשר לגולש לחייג ישירות לבית העסק מבלי להיכנס לאתר או לדף הנחיתה. בנוסף, התוספים מגדילים את נפח המודעה והנראות שלה, וכן מעלים את ציון האיכות שמעניק גוגל.

קמפיין מנצח

אלו רק כמה מבין המאפיינים הרבים המבטיחים קמפיין מוצלח ברשת החיפוש. קמפיין ברשת החיפוש דורש דמיון ויצירתיות לצד איסוף וניתוח נתונים לצורך ייעול ואופטימיזציה של הקמפיין ושיפור התוצאות לאורך זמן. כלומר, ניהול נכון של הקמפיין יכול להביא תוצאות רבות יותר ואיכותיות יותר באותו תקציב נתון.

כאמור, ישנה המון מחשבה שצריך להשקיע בהקמה הראשונית של הקמפיין ובניהול השוטף. מכאן החשיבות שבבחירת חברת קידום אתרים בעלת הידע המקצועי והניסיון הנדרש ליצירת קמפיין מנצח.

אנו, בחברת דיגידם, סוכנות Google Partners, מציעים מגוון שירותי שיווק דיגיטלי לקהל לקוחותינו החל מפרסום בגוגל ברשת החיפוש, ברשת המדיה ויוטיוב, וכן פרסום ממומן בפייסבוק, קידום אורגני בגוגל ועוד. צוות המומחים של דיגידם עובר הסמכות מקצועיות בכל שנה והקמפיינים שלנו זוכים לציוני איכות הגבוהים מעל הממוצע.

בדיגידם, אנו נקים עבורכם קמפיין גוגל איכותי וננהל אותו באופן שוטף כדי להבטיח ניצול מיטבי של תקציב הפרסום ומקסום התוצאות.

למידע נוסף לחצו כאן או התקשרו 02-652-8040.