Top

קידום אתרים בגוגל – תוכן איכותי

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל – תוכן איכותי

כמויות התוכן המצויות כיום ברשת הן בלתי מוגבלות. עם זאת, מרבית מהתוכן הקיים ברשת כיום הוא ברמה ירודה וכולל במקרים רבים אף קטעי מידע שאינם הגיוניים כלל מבחינה תחבירית. אם בעבר תוכן זה היה יכול לתרום לתהליך קידום אתרים בגוגל, כיום לא רק שהוא אינו מועיל, הוא אף מזיק ויכול לגרור ל'הענשת' האתר והסרתו כליל מתוצאות החיפוש על ידי גוגל.

איך אפשר לחדש תוכן?

אחד מכללי האצבע הידועים ביותר בתחום של קידום אתרים הינו האיסור בשכפול תוכן. שכפול תוכן מאתר אחר או בתוך אותו אתר עצמו פוגע בקידום שלו במנוע החיפוש. השאלה המתבקשת היא האם באמת ניתן להמציא את הגלגל בעולם בו המידע מצוי בשפע מכל עבר? את הגלגל לא תצליחו להמציא מחדש, אך בהחלט תצליחו לחדש את האופן בו המידע יוצג. האתגר האמיתי הוא לקחת את המידע שכבר מצוי ברשת ולמצוא דרך לארגן אותו מחדש, ולהציג אותו בדרך שתהיה מרתקת לקריאה או לצפייה עבור הגולש. תוכן איכותי בעל ערך מוסף הוא תוכן המצליח להביא את המידע לידי ביטוי בדרך האטרקטיבית והמרתקת ביותר עבור הגולש. רק כך יצליח אתר זה או אחר לצבור קהל גולשים נאמנים ואף להרחיב את קהל היעד שלו לגולשים פוטנציאלים אחרים.

צמצום אחוז הנטישה מן האתר

עולם האינטרנט התפתח במהירות במשך השנים, וכיום כבר מובן הצורך בתוכן איכותי. לכן, יותר ויותר אתרים משקיעים בתחום שיווק באינטרנט וכן בכתיבת תכנים בעלי ערך מוסף עבור הגולש. העובדה כי גולש מקדיש בממוצע בין 4 ל-8 שניות בלבד בהחלטה האם להישאר באתר או לעזוב מעלה את החשיבות שבמתן מענה ראשוני וממוקד למה שחיפש. שיפור חווית המשתמש, הבאה לידי ביטוי בין היתר בעיצוב האתר וחוויות הניווט בו, כוללת גם את איכות המידע המוצגת לגולש. גולש אשר מחפש מידע או תשובה לשאלה מסוימת לרוב לא יהיה בעל סבלנות להמשיך לנווט באתר עבור המידע אותו הוא מחפש. אם העמוד הראשון אליו הגולש נכנס אינו מספק לו את המידע הדרוש, הגולש יעזוב תוך שניות בודדות את האתר. יציאות מהירות מדף הנחיתה ללא כל ניווט באתר מעלות את אחוז הנטישה, אחד הפרמטרים אשר משפיעים על קידום האתר.

הרעיון העומד מאחורי הצגת התוכן

בבואכם לכתוב מאמר או כל תוכן אחר הרלוונטי לאתרכם, שימו את עצמכם ראשית בנעליי הגולש. מהו התוכן אותו הייתם רוצים לקבל בתור גולשים? עברו על המידע אותו אתם מציגים, ובדקו האם הוא כתוב בצורה אטרקטיבית, והאם אתם הייתם רוצים להמשיך ולקרוא את המידע כפי שהוא מוצג. כמובן שאופן כתיבת התוכן צריכה להתאים לקהל היעד שלכם. אם מדובר למשל באתר קליל המכוון לקהל יעד צעיר יותר, השתמשו בשפה מכובדת ומקצועית אך קלילה שתנגיש את המידע בצורה ברורה לקהל היעד, בעוד שאם מדובר לדוגמה באתר מקצועי לקהל יעד עסקי זה או אחר, תוכן המנוסח בלשון מוקפדת, תיצור את הרושם הרצוי יותר עבורכם.

לא משנה לאיזה נתח גילאים או אוכלוסיות אתם מכוונים, שימוש בעזרים ויזואליים כגון תמונות וקטעי וידאו ישפרו תמיד את חווית המשתמש עבור הגולשים ואטרקטיביות התוכן, ויעזור להעביר את המידע בצורה ברורה יותר. כך, גולשים שנחשפו לאתרכם, ייטו לחזור אליו בעתיד עבור מידע נוסף ואף "יגייסו" גולשים נוספים לאתר. תנועת גולשים גדולה באתר זה או אחר (בין אם האתר עוסק בתחום  מצומצם או נרחב) מעלה את סמכות האתר בעיני גוגל ובכך תורמת משמעותית בתהליך קידום אתרים בתוצאות החיפוש.

יכולות כתיבה שיווקית וקופירייטינג

קבלת שירות מאנשי מקצוע בעלי יכולות כתיבה שיווקית וקופירייטינג, אשר מסוגלים לספק תכנים אמינים בניסוחים המשרתים את מנועי החיפוש המובילים, תתרום רבות לקידום האתר בגוגל. הצוות המקצועי של חברת דיגידם מציע מגוון שירותים של קידום אורגני הכוללים כתיבת תוכן שיווקי ותדמיתי לאתר, כתיבת מאמרים מקצועיים והפצתם, כתיבה ועריכת ניוזלטר ללקוחות קיימים, ניהול בלוג שיווקי בעל תוכן אקטואלי המאפשר שיתוף גולשים ושיחה פעילה ודינאמית וכתיבה שיווקית במדיה החברתית. היכנסו לאתרנו והתרשמו ממבחר סיפורי ההצלחה של לקוחות דיגידם.