Top

מאמרים

לפני שיוצאים לכל תהליך קידום במנועי החיפוש, בין אם קידום אורגני או קידום ממומן, חובה לערוך באופן מקצועי מחקר מילות מפתח. שלב ראשוני זה, אם מבוצע בצורה נכונה, יבטיח שהמאמצים יושקעו במונחים הנכונים, אותם גולשים אכן מחפשים, ותקציב השיווק שלכם...

כאשר מדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש בישראל, הדגש הינו על מנוע החיפוש המוביל מבחינת השימוש בארץ, והוא כמובן גוגל. ניתן לחלק את התחום של קידום אתרים בגוגל לשני חלקים: קידום אורגני – Search engine optimization, או בקיצור SEO –...

דיגידם הינה סוכנות שיווק מורשית של גוגל לניהול קמפיינים בדיגיטל. לחצו לצפייה בתעודה הרשמית בדף התכנית של Google דיגידם חברה בתוכנית Google Partners. לחברות בתכנית השותפים של גוגל יתרונות רבים ומשמעותיים:ליווי אישי של נציג Google וזמינות טלפונית בכל שאלה או...

קידום אתרים הוא מומחיות ומקצוע לכל דבר. מלבד הצורך בעדכון מתמיד ולמידה של כל המתחדש בתחום, יש צורך מהותי בהכרת העסק או הארגון והאנשים הפועלים בו, מטרותיו העסקיות וקהל היעד. קיימת חשיבות גדולה לכך שמקדם האתר יכיר היטב את הלקוח, יבין...

כידוע, רשת האינטרנט הפכה את העולם הגדול לכפר גלובאלי. כיום, כל עסק קטן יכול להציע את מרכולתו וכל ארגון את שירותיו לכל מקום על הגלובוס. בזכות האינטרנט אנו יכולים היום לחלוק מידע, לשתף פעולה, למכור ולצרוך באופן שווה ובשקיפות בכל מקום...

פרסום באינטרנט הוא אחד מאמצעי השיווק התופסים תאוצה בעולם המדיה. מכל אמצעי הפרסום הקיימים כיום (טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות וכד') פרסום באינטרנט נחשב לכלי הפרסום המדיד ביותר. כלומר, ניתן לחשב באמצעותו את ה- ROI (עלות מול תועלת) לפרסום באופן המדויק ביותר. במיוחד...

הופעת הרשתות החברתיות בשנים האחרונות היוותה מהפכה של ממש בעולם האינטרנט. כיום הרשת החברתית המצליחה ביותר היא Facebook. הרשת, אשר הוקמה בשנת 2004 ונפתחה לציבור הרחב ב-2006, הפכה לרשת החברתית הגדולה ביותר, והיא זמינה ביותר משבעים שפות. באוקטובר 2012 דווח כי...

חשיבותו של אתר אינטרנט גוברת ככל שעולם המדיה הווירטואלי תופס חלק משמעותי יותר בחיינו. עבור עסקים/ארגונים רבים אתר האינטרנט משמש כאמצעי התקשורת הראשוני והחשוב עם קהל הלקוחות. לכן, קיימת חשיבות רבה להציג אתר אינטרנט עדכני ומקצועי שיספק מענה מלא לצורכי...

בעולם דיגיטלי ומהיר כמו שלנו, שבו המידע וההיצע גדול, יקדיש הגולש בממוצע 4-8 שניות בלבד! כדי להחליט אם להישאר או לעזוב את אתרכם. כדי לנצל את הזמן בצורה הנכונה ביותר חשוב שתוכן האתר יהיה אמין, מקצועי והכי חשוב – ממוקד! מומלץ לפנות...

בתקופות מיתון עסקים נוטים לצמצם בהוצאות השוטפות כדי להתמודד בצורה טובה יותר עם הירידה בהכנסות. עם זאת, חשוב מאד לערוך צמצום זה בחוכמה ובמחשבה תחילה. למרות שעבור עסקים רבים הוצאות השיווק והפרסום הינם הוצאה לא קטנה, יש לשקול היטב האם...

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out LoudPress Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out LoudPress Enter to Stop Reading Page Content Out LoudScreen Reader Support
לחץ לחיוג