Top

מאמרים

מוכר באינטרנט ועדיין לא נכנסת לגוגל שופינג (Google Shopping) ? יצרנו עבורך מדריך פשוט בעברית שיעזור לכם להתמצא ולעלות למגרש! קמפיין פרסום בגוגל שופינג דורש יותר מאמצים מאשר קמפיין פרסום סטנדרטי באדוורדס. לכן כדאי להתכונן מראש. גוגל כרגיל מקפידה על...

כמויות התוכן המצויות כיום ברשת הן בלתי מוגבלות. עם זאת, מרבית מהתוכן הקיים ברשת כיום הוא ברמה ירודה וכולל במקרים רבים אף קטעי מידע שאינם הגיוניים כלל מבחינה תחבירית. אם בעבר תוכן זה היה יכול לתרום לתהליך קידום אתרים בגוגל,...

בניית אתרים הפכה בשנים האחרונות לתחום תחרותי ביותר כך שמבקש שירות בניית אתר יכול לצאת מבולבל מן האפשרויות הרבות העומדות בפניו. לא מעט אנשים שילמו כסף רב עבור בניית אתר שיצר עבורם בעיות רבות בהמשך והוצאת עלויות מיותרות לביצוע תיקונים. ישנם...

פרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל צובר יותר ויותר נפח בתקציבי השיווק הדיגטלי של עסקים רבים, לצד ערוצי שיווק ותיקים יותר דוגמת קידום אורגני (SEO). הפרסום הממומן ברשת החיפוש מוכר בשם PPC – Pey Per Click = תשלום תמורת קליק....

ניתן לחלק את הקידום הממומן בגוגל לשני תחומים עיקריים – קידום ברשת החיפוש, וקידום ברשת המדיה. קידום ברשת החיפוש משמעו הצגת מודעות כאשר גולשים מחפשים מונחים רלוונטיים במנוע החיפוש. לעומת זאת, קידום ממומן ברשת המדיה משמעו הצגת מודעות לגולשים בזמן...

לפני שיוצאים לכל תהליך קידום במנועי החיפוש, בין אם קידום אורגני או קידום ממומן, חובה לערוך באופן מקצועי מחקר מילות מפתח. שלב ראשוני זה, אם מבוצע בצורה נכונה, יבטיח שהמאמצים יושקעו במונחים הנכונים, אותם גולשים אכן מחפשים, ותקציב השיווק שלכם...

כאשר מדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש בישראל, הדגש הינו על מנוע החיפוש המוביל מבחינת השימוש בארץ, והוא כמובן גוגל. ניתן לחלק את התחום של קידום אתרים בגוגל לשני חלקים: קידום אורגני – Search engine optimization, או בקיצור SEO –...

דיגידם הינה סוכנות שיווק מורשית של גוגל לניהול קמפיינים בדיגיטל. לחצו לצפייה בתעודה הרשמית בדף התכנית של Google דיגידם חברה בתוכנית Google Partners. לחברות בתכנית השותפים של גוגל יתרונות רבים ומשמעותיים:ליווי אישי של נציג Google וזמינות טלפונית בכל שאלה או...

קידום אתרים הוא מומחיות ומקצוע לכל דבר. מלבד הצורך בעדכון מתמיד ולמידה של כל המתחדש בתחום, יש צורך מהותי בהכרת העסק או הארגון והאנשים הפועלים בו, מטרותיו העסקיות וקהל היעד. קיימת חשיבות גדולה לכך שמקדם האתר יכיר היטב את הלקוח, יבין...

כידוע, רשת האינטרנט הפכה את העולם הגדול לכפר גלובאלי. כיום, כל עסק קטן יכול להציע את מרכולתו וכל ארגון את שירותיו לכל מקום על הגלובוס. בזכות האינטרנט אנו יכולים היום לחלוק מידע, לשתף פעולה, למכור ולצרוך באופן שווה ובשקיפות בכל מקום...